Even voorstellen: Errol

Eindelijk tijd om mezelf eens voor te stellen, aangezien ik al wel even lid ben en geregeld gebruik maak van het forum.

Mijn naam is Errol (40) en ik kom uit het altijd gezellige Brabant. Mijn horloge gekte begon toen ik een aantal jaar geleden voor mijn broer een horloge ben gaan uitzoeken, dat werd een Tudor Black Bay 39. Vanaf toen ben ik me meer gaan verdiepen in horloges en ben zeer geïnteresseerd geraakt in het uurwerk van een horloge. Ik ben wat cursussen gaan doen en heb inmiddels zelf aan wat uurwerkjes gerenoveerd. Allemaal hobbymatig hoor, dus ik neem mijn tijd. Inmiddels heb ik dat al even niet meer gedaan. Qua collectie heb ik 2 bescheiden horloges, een Tissot Luxury Powermatic 80 en een Mondaine Helvetica Regular.

Verder lees ik graag mee over ervaringen en uurwerken en kijk ik soms op het verkoopgedeelte wat er aangeboden wordt hier op HF.

Groet, Errol

61 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Errol!
En… ik zal de rest maar even voor zijn: wij zijn hier gek op foto’s, ook van bescheiden horloges :wink:
Dus laat vooral je collectie en eventuele foto’s van uurwerkprojectjes zien :slight_smile:

1 like

Haha, dat snap ik helemaal. Bij deze:

19 likes

Welkom Errol !

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom Errol emot-tiphat

1 like

Brabant, altijd gezellig :smiley:

Welkom!

1 like