Even voorstellen ("even" is relatief) en NA

Welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom, Job! En succes met koesteren van wat je hebt en weerstaan van allerlei verleidingen om te wisselen of - nog erger! - uit te breiden. Uiteraard veel plezier along the way op dit forum!

1 like

Welkom ! Mooie collectie!

1 like

Welkom!

1 like

Nogmaals bedankt voor alle aardige reacties en verwelkomingen! Erg leuk om te lezen hoe de collectie gewaardeerd wordt en hoe herkenbaar mijn proces voor velen hier is.

Welkom. Leuke collectie!

1 like

Welkom bij de club :+1: en leuke collectie
Je had veel eerder lid moeten worden!

1 like

Ah jong bloed! Welkom!

1 like

Soort van welkom hier, ook al is het wat laat in de wedstrijd. Vermakelijk verhaal ook, overigens.

Gecondoleerd. Het is kut om ouders te verliezen.

Grappig genoeg in handen van de Citizen groep, maar ook met Nederlandse wortels, dus je blijft keurig vaderlandse horloges kopen. :slight_smile:

Leren bandje bij en hij wordt echt netjes.

Met daarvoor een Casio en daarna een Presage, nu ook op de Japanse toer.

Leuke verzameling met die Tsuyosa er bij, en er zit maar één volbloed Zwitser tussen… Ik had na je inleidende eisen die je samen met je vader opstelde een ander verloop verwacht. :slight_smile:

Mooi man, ik kijk uit naar het vervolg.

2 likes

Dankjewel!

Het is inderdaad lekker alle kanten op gegaan. Het was dat destijds mijn vaders horloge-kennis zo ver ging als “Zwitsers = goed”, dat we daarvoor gingen. Later hebben HF en een vriend/forumlid/Seiko-gek mijn ogen richting het Oosten geopend :slight_smile:

Daar kwam ik veel later pas achter inderdaad, leuk toevallige samenhang in de collectie!

En dit ga ik binnenkort eens proberen, goede tip. Tot nu toe nog niet door het hoofd gegaan, omdat dit m’n enige optie was als ik behoefte had aan een stalen band. Daar is nu natuurlijk verandering in gekomen :slight_smile:

2 likes

Van harte welkom, leuke introductie en een mooie collectie!

1 like

Leuke intro en van harte welkom!

1 like

Lekker uitgebreide introductie. Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like