Even voorstellen: F.P.Jeroen

Hallo allemaal,

Ik ben laatst door een vriend van mij voorgesteld aan dit forum en heb nu dan ook besloten mij tussen jullie rangen te voegen. Ik ben Jeroen, een 21 jarige International Business student uit het gezellige Brabant.

Mijn interesse in horloges begon zo’n 4/5 jaar geleden door fashion merken als, ik durf het bijna niet te zeggen, MVMT en dergelijke. Al snel realiseerde ik dat de value die deze horloges brachten niet echt fantastisch was en wat meer zoekwerk evolueerde mijn interesse in horloges van het mooi vinden van horloges naar een fascinatie voor mechanische uurwerken. Het uitzoeken van naar hoe een mechanisch horloge precies werkt en de wereld van horloge complicaties verkennen is wat mij echt de horloge hobby in trok.

Op het moment ben ik de trotse eigenaar van 2 horloges; een hamilton jazzmaster day date en een Tissot heritage open heart. De Tissot was een cadeau van mezelf voor mijn 21e verjaardag en de Hamilton was een horloge dat ik recent heb gekocht omdat ik het niet kon weerstaan. Mijn volgende horlogeaankoop staat alvast geplanned, namelijk de Christopher Ward C60 Trident pro als cadeau voor mijn afstuderen, mits dat lukt natuurlijk. De plannen daarna zijn nog niet volledig gevormd, maar ik ben persoonlijk zeer gefascineerd door de Zenith Chronomaster en de Grand Seiko Snowflake, mede door de 36,000 vph en de springdrive uurwerken.

Hier nog wat foto’s van mijn horloges.

53 likes

Welkom op HF !
Mooie verzameling :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 like

Welkom en op naar de F.P.Journe :yum:

5 likes

Dankjewel!

1 like

Een man mag dromen natuurlijk

1 like

En dromen zijn er om uit te komen.
Als een F.P.Journe echt je droom is en je wilt daar echt voor gaan,is dat een heel mooi doel.
In de tussentijd komen er echter nog vele andere pareltjes in je bezit…geloof me maar.

Ik ben er ook wel van gecharmeerd maar ik houdt het bij plaatjes kijken :rofl:

4 likes

Prachtig inderdaad… Maar ze maken maar 900 horloges per jaar en gezien de interesse in het merk op het moment zal het vechten worden om er ooit een in mijn bezit te mogen hebben, maar een mooi streven is het zeker

2 likes

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Dat zijn allebei heel mooie horloges voor een zeer verantwoorde start in de horlogerie. :ok_hand:

Heel veel plezier gewenst hier en nog heel veel mooie horloges!:wink:

1 like

:point_up_2: dit is dus precies waarom het geweldig is dat fashion merken als MVMT, Daniel Wellington en ‘noem ze allemaal maar op’ bestaan. En waarom we er hier op het forum want minder op af zouden moeten geven. Want ze zorgen ervoor dat jonge mensen zich interesseren in horloges.

Welkom hier op het forum Jeroen. Succes met het toewerken naar je doel en geniet vooral ook van de reis ernaartoe!

7 likes

Welkom!

1 like

Welkom Jeroen en veel plezier op het forum!

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Van harte welkom

1 like

Welkom

1 like

Welkom ! Mooi die JazzMaster DD :wink:

1 like

Welkom Jeroen!

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like