Even voorstellen; Fabian

Goedendag mede horloge liefhebbers, ik lees al enige tijd mee op dit leuke forum en vond het maar eens tijd om me voor te stellen , en wat actiever te worden hier! Ik ben dus Fabian, 43 jaar en al een jaar of 20 in soms mindere mate maar nu weer wat meer actief met een van mijn hobbies , horloges!

Ben begonnen toen ik net full time werkte een jaar of 23 geleden met een Tag Heuer Link Quartz (was ik echt verliefd en trots op in die tijd ) , daarna nog een aantal (Tag) Heuers en aan de automaat; wat een beleving was dat. Daarna ook 1 of 2 Breitlings gehad maar dit was toch niet helemaal mijn ding.

En toen… mijn eerste Rolex Submariner 16610 , helemaal compleet met pinholes / fantastisch ding ,overgenomen van mijn buurman en het virus was los !

Daarna tot op heden veel stalen modellen gehad, ingeruild, weer opnieuw gekocht (herkenbaar denk ik voor mensen hier ; ) etc en zo blijf ik lekker bezig.

Nu op het moment erg tevreden met een Datejust 126334 Blue dial op Jubilee en vind m op Oyster ook heel tof (dus ook erbij!) en is echt een gave klok . Zal binnenkort even wat foto’s posten. Over een tijdje (maandje ongeveer) komt er waarschijnlijk weer een Submariner 116610LN bij en dan is de “cirkel” weer rond en de collectie meer dan goed…

Ga weer snel verder lezen op het forum, fijne zondag nog!

24 likes

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom Fabian, goede smaak heb je! Topcollectie als de cirkel weer rond is.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

1 like

welkom-home

1 like

welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Fabian en veel plezier op het Forum.

1 like

Welkom Fabian En ja een duiker hoort erbij natuurlijk.
En dan nog een mooie ook dus.

1 like

Mijn beste,

Fabian, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het HF :tumbler_glass:

1 like

Fabian, welkom op dit forum.

1 like

Welkom Fabian

1 like

Welkomđź‘Ť

1 like

Welkom op HF :grin:foto’s??? :grin:

1 like

Beste Fabian,
welkom op HF!

1 like

Welkom Fabian!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!!

1 like