Even voorstellen: Faj

Hallo beste forumleden! Van uitstel komt afstel, dus vanavond toch maar even besloten om mij is netjes voor te stellen na een tijdje rondneuzen!

Ik ben Finn, aangenaam. Nu een klein tijdje gepassioneerd met horloges en vooral het luxe segment. Zelf een redelijke collectie tot nu toe samengesteld, maar het ‘nieuwe’ zit altijd te loeren en derhalve wisselt het aardig veel!

Echter denk ik wel, dat er twee keepers bij zitten. Dus daarvan zal ik wat beelden toevoegen. De formidabele 18238, met een prachtige diamond dial, en de nieuwe ref speedy professional, momenteel op rubber.

Ik wens gebruik te maken van het forum voor zijn sociale kanten zoals het verenigen en discussiëren met mede horloge fanaten, alsmede nieuwe inzichten krijgen en inspiratie opdoen. Ook de handels kant wil ik gebruik van maken, om nieuwe horloges te bemachtigen, en oude zodoende een nieuw thuis te geven.

Fijn kennis te maken en c’est la vie!

Groetjes, Finn

73 likes

Ha Finn, welkom bij de club. Zijn twee prachtige horloges die je hebt, vooral de DD kan mij wel bekoren. Veel plezier hier!

1 like

Van harte welkom Finn :+1:

IMG_1947

1 like

Welkom Finn, veel plezier hier :+1:.

1 like

Welkom, veel plezier! En beide horloges :boom::boom:

1 like

Welkom, prachtige collectie!

1 like

1 like

Hey Finn, welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom bij de club Finn.

Welkom hier Finn :wave:t2:

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom Finn ,veel plezier op dit leuke en actieve forum :+1:

1 like

Welkom Finn! :grinning:
Prachtige horloges zijn dat :heart_eyes:

1 like

download
Dat je hier maar veel inspiratie, info, enz mag opdoen. En het belangrijkste, dat je hier veel plezier beleeft en leuke contacten opdoet :+1:

1 like

1 like

Veel plezier op HF :partying_face:

images

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom bij de club Finn!

1 like