Even voorstellen: fat_elvis

Hallo lotgenoten!

Ik volg alweer een tijdje vanuit de coulissen de foto’s en verhalen van jullie prachtige horloges hier op het forum. Hoog tijd voor een “even voorstellen” dus.

Mijn naam is Jeroen, 34 jaar oud, systeembeheerder bij dag, hobbymuzikant bij nacht. Man van A, en sinds maart van dit jaar de trotse vader van zoon M. Als klein kind altijd al gek geweest van horloges, toen in mijn puberteit de mobiele telefoon opkwam van de wagen gevallen, totdat mijn vrouw de nu al legendarische woorden sprak “joh, waarom draag je eigenlijk geen horloge, dat vind ik nou echt iets voor jou”. Tsja…

Horloges is voor mij een beetje een hobby voor er bij, het meeste geld wordt stukgeslagen op gitaren, maar die schitterende Omega moet en zal er toch echt een keer komen. Om mezelf een beetje zoet te houden stop ik tussen het sparen door ome Ali eens in de zoveel tijd een paar tientjes toe, en vermaak ik me met de uitdaging om niet met de meest schandalige kopieën aan te komen zetten.

Onderstaand een foto van de bonte verzameling. Ik ben een beetje een van alles wat kinda guy en zoals jullie zien ontbreekt er dus nog wel het een en ander. In ieder geval nog een chronograaf en een diver, en überhaupt iets op een bracelet. Voor mijn aankomende verjaardag heb ik om een Citizen Promaster NY0040 gevraagd, fingers crossed :grin:

30 likes

Welkom op ons forum! Veel leesplezier.

Je mist inderdaad nog wel een duiker. Je boft als je er een krijgt van je vrouw😉

1 like

Van harte welkom hier, Jeroen! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Komt niet goed door hier rond te hangen :joy: maar toch welkom :smile:!

1 like

Dag Jeroen, Welkom.:+1:

1 like

Welkom hier bij HF !
Ja een duiker hoort er wel bij!

1 like

Welkom Jeroen!

1 like

Welkom @fat_elvis mooie collectie heb je al!
Veel plezier hier!

1 like

Welkom.

1 like

:laughing: het grootste risico is dat ik vroegtijdig de Aqua Terra pot ledig voor een horloge dat niet in de planning lag, what could possibly go wrong

1 like

Hey Elvis
Welkom op HF.
Ga ervan uit dat je alles afsluit met:

tenor

1 like

Zoiets haha

Eeeeeen, die is opgenomen in het profiel. Thank you, thank you very much.

1 like

Welkom hier! :grin:

1 like

welkom op het forum. Pas op voor het horloge virus :wink: ik voorspel dat het eerste horloge met een mechanisch uurwerk binnen een maand in je horloge doos zit

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

welkom

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Dat is precies waar de ellende begon, er zitten al vier automaten in de doos :grin:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like