Even voorstellen: Fdh

Na jaren van dagelijks lezen leek dit me een goed moment om mezelf even voor te stellen.

Mijn interesse in horloges is ooit begonnen op de basisschool met een Casio en opnieuw aangewakkerd toen ik jaren geleden een tweedehands Fortis kocht. Sindsdien ben ik meer over horloges gaan lezen en dan kom je al snel op dit mooie forum uit. In de loop van de tijd heb ik een aantal horloges aan mijn collectie toegevoegd; met onderstaande als favorieten (let niet op de kwaliteit van de foto’s):

Zoals je ziet is er ergens onbewust een voorkeur voor zwart te herkennen. Ik zou graag in de toekomst nog een wat klassieker horloge met een lichte wijzerplaat aanschaffen, wellicht dat de speedmaster daar plaats voor moet maken (ik wil wel dat de horloges draagtijd krijgen).

Gr Frank

Welkom!
En wat een prachtige collectie heb je. :slight_smile:

Welkom!

En inderdaad een kleine, maar hele fijne collectie!

Mooie binnenkomer!!! Je hebt zo’n beetje mijn “grails” als collectie, niets meer aan doen!

oh ja; WELKOM!

nice!

Welkom, puike collectie heb je!

Mijn beste,

Van harte welkom op dit energieke horlogeforum!!
Een fraaie collectie horloges heb je. Chapeau!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom! Fraaie collectie (tu)

Prachtige en machtige horloges mijn beste. Welkom!

Welkom, Frank! Misschien geen grote, maar wel een respectabele collectie! Veel plezier hier op het forum.

Welkom op het leerzame HF en veel lees plezier

( en ik neem aan dat je ze ook draagt
en niet alleen loopt te poetsen he ? )

grtz Gerard.

Welkom! Een collectie om van te watertanden… Ben nu al een kwartier bezig om m’n kwijl van 't scherm te poetsen.
Mocht je 'm willen verkopen, ik hou me aanbevolen voor de Speedmaster Saffier (vooral vanwege de blik op 't mooie uurwerk).

WOW! Respect :} Een droomcollectie voor elke liefhebber. Welkom :~

G. Doesburg uploaded this image to

Dat is je nog eens beslagen ten ijs voorstellen.
Welkom en impressive collection!

Wellicht als variant op de zwarte garde een IWC Portugieser:

of een Lange & Söhne :smiley:

Overigens vind ik zwart de mooiste (hoofd)kleur. Of erg donkerblauw. Een Blancpain FF zou dus ook een mooie aanvulling kunnen zijn :smiley:

Welkom, mooie collectie! Ook een wensenlijstje?

Welkom!

Schitterende collectie

welkom! erg mooie collectie heb je, kan ik alleen nog maar van dromen :smiley:

Welkom en mooie set.
Houd het bij drie.
Polstijd wordt schaarser met de jaren;)
evt. de IWC er uit want twee chrono’s, en een dresser er in.

Grt.

Dank allemaal voor de hartelijke ontvangst en de mooie suggesties. Ik moet zeggen dat ik nog niet zo lang aan het kijken ben, maar ik heb al wel een aantal die ik mooi blijf vinden (even los van de budgetaire kant van het verhaal;)), waaronder de Vd Klaauw ariadne. Ik zou het ergens mooi vinden om een horloge van Nederlandse makelij te hebben.

Voor nu blijft het bij kijken; en genieten van de horloges die ik draag natuurlijk!

Dat is een binnenkomer met dit trio, heel mooi!