Goedemorgen,
Na een lange tijd een beetje gluren op het forum heb ik ook een account aangemaakt.
Al vanaf jonge leeftijd heb ik interesse in horloges. Ik ben altijd opzoek naar een niet alledaags horloge (dat je nog 4x tegenkomt op het terras).
Vroeger kreeg ik van mijn ouders mooie Swatch horloges die allang niet meer bestaan.
In de meest recente geschiedenis, wat ondertussen ook al 20+jaar is, ben ik ook op de Fosiel uitgekomen en daarna door gegaan naar de Diesel. Na het studeren heb ik voor het eerst een horloge gekocht waarvan ik dacht dat niemand anders er een zou hebben. De all black TW Steel (TW821R) die ik 10 jaar met veel plezier heb gedragen. Daarna ben ik overgegaan op mijn eerste ‘dure’ Tissot horloge, waar in nog steeds blij mee ben. Daarna hebben de Seiko sport 5 en de Casio Oak hun toevoeging gevonden voor de afwisseling.
Deze laatste 3 draag ik dan ook nog afwisselend.
De reden dat ik vaker op het forum kwam is omdat ik weer op jacht ben naar iets nieuws. Ik ben iemand die jaren kan zoeken naar een horloge voordat ik er echt een koop. Het moet echt aanspreken voordat ik de collectie uitbreid.
De voorselectie is inmiddels gemaakt. Het wordt een Omega Seamaster of een Tag Heurer Carrera of Grand Seiko…
Het zal nog wel even duren voor ik de trekker overhaal, maar als ik een gedragen exemplaar voor een mooie prijs kan opduiken kan het snel gaan. Het heeft de tijd!