Even voorstellen, Felix83

Goedemorgen,

Na een lange tijd een beetje gluren op het forum heb ik ook een account aangemaakt.
Al vanaf jonge leeftijd heb ik interesse in horloges. Ik ben altijd opzoek naar een niet alledaags horloge (dat je nog 4x tegenkomt op het terras).

Vroeger kreeg ik van mijn ouders mooie Swatch horloges die allang niet meer bestaan.
In de meest recente geschiedenis, wat ondertussen ook al 20+jaar is, ben ik ook op de Fosiel uitgekomen en daarna door gegaan naar de Diesel. Na het studeren heb ik voor het eerst een horloge gekocht waarvan ik dacht dat niemand anders er een zou hebben. De all black TW Steel (TW821R) die ik 10 jaar met veel plezier heb gedragen. Daarna ben ik overgegaan op mijn eerste ‘dure’ Tissot horloge, waar in nog steeds blij mee ben. Daarna hebben de Seiko sport 5 en de Casio Oak hun toevoeging gevonden voor de afwisseling.
Deze laatste 3 draag ik dan ook nog afwisselend.
De reden dat ik vaker op het forum kwam is omdat ik weer op jacht ben naar iets nieuws. Ik ben iemand die jaren kan zoeken naar een horloge voordat ik er echt een koop. Het moet echt aanspreken voordat ik de collectie uitbreid.
De voorselectie is inmiddels gemaakt. Het wordt een Omega Seamaster of een Tag Heurer Carrera of Grand Seiko…

Het zal nog wel even duren voor ik de trekker overhaal, maar als ik een gedragen exemplaar voor een mooie prijs kan opduiken kan het snel gaan. Het heeft de tijd!

57 likes

Van harte welkom op dit leuke en actieve forum :+1:
Al een leuke collectie en inderdaad de jacht is erg leuk …geduld is een schone zaak …veel plezier en succes gewenst :grinning:

1 like

welkom-home

1 like

Van harte welkom. Ik hoop dat je veel inspiratie opdoet!

@TagEd kassa 1 alsjeblieft

1 like

Welkom
Tag… altijd goed :wink:

1 like

Welkom op het HF Felix.

1 like

Welkom hier, veel kijk/lees plezier

1 like

Welkom Felix! Veel plezier met de hunt😎

1 like

Welkom! Veel plezier hier én met de zoektocht :wink:

1 like

Welkom :partying_face: heb je de Swatches nog? Zou leuk zijn om te zien :grinning:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier. Mooie collectie en een seamaster zou daar niet in misstaan, volgen mijn bescheiden mening. :watch:

1 like

Welkom en heel veel plezier gewenst!

1 like

Van harte welkom :+1:
Mooie voorselectie, blijft nog slechts een keuze uit 1.000+ modellen :wink:

1 like

Nee, die zijn echt al 30+ jaar weg. Misschien dat ik nog ergens een foto kan vinden in een album.

1 like

welkom hier, een mooi begin van de collectie :ok_hand:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier

1 like

Van harte welkom!

1 like

Een prachtige collectie al :+1:

1 like

Welkom Felix, veel leesplezier gewenst en succes met het uitbouwen van je collectie!

1 like