Hallo liefhebbers,
Mijn naam is natuurlijk niet Fisao, dat is een gebruikersnaam.
Ik heet Thijmen en kom uit en Twentse deel van 't land, ik ben 35 en heb een (bijna) vrouw en 2 mooie kereltjes van zoons.
Tussen haakjes staat bijna, want volgende week zal ik mijn vriendin mijn vrouw mogen noemen. Daarmee volgt ook direct de aanleiding om mij te begeven in de horloge wereld: een trouwhorloge!
Ik heb helemaal niks met sieraden en door mijn werk als monteur is het dragen van zulks ook helemaal niet handig. Horloge wel dan? Nee ook niet. Maar, en dat hoef ik jullie niet uit te leggen, hebben horloges in algemene zin de aantrekkingskracht van een zwart gat, en als je je op rand van zo’n zwart gat begeeft, kun je er eigenlijk als niet meer uit. Voor je het weet zit je tot over je oren in een nieuwe hobby, waar je eigenlijk helemaal geen tijd of ruimte voor had. Maar dat zwarte gat verbuigt die tijd en ruimte precies op zo’n manier dat het naar jezelf, en daarmee naar je wederhelft, best te rechtvaardigen valt.
Nu zit mijn wederhelft op een roze bruiloft wolk… Wellicht dat dat ook meespeelt. We gaan het de komende jaren meemaken!
Beste HF’ers, wat heb ik met ontzettend veel plezier jullie posts gelezen! Over de techniek, over de geschiedenis, over de details, over de pro’s en con’s van verschillende horloges. Het mooiste is nog wanneer er advies wordt gevraagd. De reacties zijn ronduit inspirerend! En in het topic ‘wat dragen wij vandaag’ zag ik een horloge voorbij komen waar ik op slag verliefd op werd!
Zodoende voelde ik de noodzaak om een account aan te maken. Zodat ik kan meedelen in de vreugde. En wellicht ooit eens een mooie NA uit het blauwe gedeelte kan bemachtigen. Dat zal vooralsnog niet nodig zijn. Momenteel verwacht ik één dezer dagen een klein pakketje uit Zwitserland… De inhoud van dat pakketje zal symbool staan voor ons aanstaande huwelijk.
Uiteraard mogen jullie van mij een NA verslag verwachten wanneer dit pakketje op de deurmat wordt gelegd!
Tot die tijd, fijne avond!
Groeten Thijmen.