Even voorstellen!: Fisao

Supergaaf Thijmen! We wachten het in spanning af! :clap:

1 like

Welkom, Thijmen! Heuglijke ontwikkelingen en leuke manier om de verbintenis te vieren met een Zwitsers feest om de pols.

Gewaagde woorden in relatie tot de hobby. Je kunt ze vast nog eens gebruiken. Of ze gaan tegen je werken. Enfin, je duik in het diepe heb je al gemaakt.

2 likes

Thijmen ,van harte welkom op het forum ! :+1:

1 like

Welkom bij de club en alvast gefelicteerd maak er een mooie dag van en ook ik ben reuze benieuwd naar je NA.

1 like

Welkom :grin::v:t3:

Dat valt in mijn ervaring reuze mee.

Kijk uit voor de gevolgen daarvan. Zo kwam mijn vrouw gisteren bij me om eens te vragen wat de tweedehands waarde van haar Tank zou zijn, om te zien of er geen upgrade naar een Santos in zat.

Mijn Santos nog eens bekeken kwam ze tot de conclusie dat die niet bij haar paste, dat een Panthere het ook niet was, en dat de Santos Dumont large een mooie optie was die zo betaalbaar leek dat de Tank niet weg zou hoeven.

Tegelijkertijd kietelt het bij haar om een Grand Seiko quartz snowflake voor dames te bestellen, want ze is al jaren fan van die wijzerplaat.

Kortom: Be careful what you wish for, want je kunt je eigen horlogebudget nog wel eens kannibaliseren.

4 likes

Dacht even dat ze in transitie was… :wink:
Maar serieus, welkom en ik ben wel benieuwd naar je 3e kind uit Zwitserland!

1 like

Welkom kerel, geniet ervan!

Van harte welkom Thijmen!
Mooie opbouw naar je inkomende NA hoor, ben benieuwd!

Als je dit vaak genoeg zegt ga je het uiteindelijk ook (een beetje) geloven. :wink:

Welkom hier bij HF !
We zijn benieuwd.

Welkom!

Welkom, een hele fijne trouwdag gewenst en ben benieuwd naar de NA ! :crazy_face:

Welkom!! :smiley::smiley:

welkom-home

Welkom bij de club Thijmen!

Alles wat je moest weten, is reeds gezegd en rest mij niks anders dan jou een leuke tijd hier op het forum toe te wensen.

welkom :smiley:

Welkom Thijmen.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

Bedankt voor de leuke reacties! Da’s nog eens een warm welkom :grin:

Pun intended? Hoe dan ook, mooi advies!

:wave: