Even voorstellen.... - Flurp4

Beste forumleden,

Een toevallig bezoek aan het horlogeforum was het begin van mijn horlogehobby en heeft geleid tot twee prachtige aankopen waar ik nog steeds erg blij mee ben. Ik ben nu een jaar aan het grasduinen op het horlogeforum en het leek me een goed idee om me eens netjes voor te stellen.
Ik ben 63 jaar oud en woon in het oosten van het land. In het dagelijkse leven ben ik verpleegkundige in de ouderenzorg en heb hiervoor een aantal technische beroepen gehad.

Mijn voorkeur gaat uit naar nogal minimalistisch ogende horloges van een nagenoeg perfecte kwaliteit en afwerking. Horloges zonder toeters en bellen waar heel veel zorg is besteed aan het ontwerp en het fabricageproces. Mijn voorkeur hebben daarom de merken Grand Seiko, Omega en Nomos, hoewel ik de Rolex Explorer en Air King ook niet te versmaden vind. Maar voorkeuren kunnen veranderen, zeker als je een lange tijd op het horlogeforum rondstruint en veel voorbeelden te zien krijgt.

Hieronder mijn twee beauty’s: mijn prachtige twee maanden oude Grand Seiko SBGV225 en de eveneens prachtige SARB033. Gelukkig heb een echtgenoot die mijn liefhebberij leuk vindt. Ze is bovendien van mening dat je elkaar moet steunen, niet alleen in slechte tijden, maar ook in goede tijden. En oh boy, wat was het twee maanden geleden een goede tijd toen TNT met het pakje uit Japan aan de deur belde!

Hartelijke groet Philip

29 likes

Welkom, mooie collectie! :+1:

1 like

Poeh, mooie gs zeg :heart_eyes: welkom!

1 like

Welkom, mooi stel seiko’s hoor!

1 like

Welkom, prachtige GS en SARB hoor!

1 like

Welkom Philip

1 like

Ook namens mij welkom.
Een leeftijdsgenoot altijd leuk.

groetjes Lenno

1 like

Welkom Philip en veel plezier hier! :+1:

1 like

Mijn beste,

Philip, van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom

1 like

Welkom Philip!

1 like

Welkom op HF Philip,
gefeliciteerd met je goede smaak en je prachtige verslaving !

20190823_073131

1 like

Welkom!

3 likes

Dat is instappen op niveau :+1::joy: welkom :+1:

1 like

Welkom Philip, als je van mooie afwerking houd kijk dan ook eens naar Ebel, veel plezier met onze mooie hobby :+1:

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Mooie horloges, vooral die GS.

1 like

Van harte welkom hier! Mooie collectie! :smile: :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom.

1 like