Even voorstellen & foto's van mijn horloge

Goedenavond allemaal,

Al heel lang lees en geniet ik mee van alle verhalen en vooral foto’s. Nu tijdens mijn vakantie toch maar even de moeite genomen om me aan te melden en foto’s te maken van mijn huidige klokje, de Prisma automatic. Het is een prachtig en vrij groot horloge met een mooie duidelijke wijzerplaat, Miyota uurwerkje en een tikje retro.
Ik bezit momenteel nog maar 2 horloges maar heb er in de loop der jaren wel meer dan 100 versleten. Waar hou ik van? Wel ik ben gek van duikers (Seiko/Citizen), ook ben hou ik van horloges van de merken IWC, Breitling en Omega (en nog veel meer merken in het duurdere segment) Helaas blijft het bij veel van deze merken alleen maar kijken. Als jong gezin gaat het geld ook wel op aan andere dingen :slight_smile:
Mijn grail is de Omega Speedmaster, een prachtig horloge.

Hieronder een paar foto’s van mijn horloge

Beschaafd horloge, mooie beelden! Van harte welkom!

Hans

Mooie wijzers en plaat. Welkom!

Welkom en dit soort prisma’s kende ik niet moet ik eerlijk zeggen…
Mooi, gefeliciteerd.

mcfr Schreef:

Welkom en dit soort prisma’s kende ik niet moet ik
eerlijk zeggen…
Mooi, gefeliciteerd.

http://www.horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php?n=Prisma-WatchDutch-Oer-Hollandse-horloges-ook-voor-de-kids-&nieuwsid=822

:wink:

Mijn beste,

Van harte welkom Gerben op dit magnifieke horlogeforum!!
Hét forum, waarbij de passie der materie, hand in hand gaat met het kameraadschap van de mens achter het horloge!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom in ons midden Gerben.:)-D

Van harte welkom Gerben!

Van harte welkom.

Welkom!!:~

Grt.René

Welkom hier, veel plezier!

Eric

Welkom Gerben!
Dat is een keurig horloge.
Voor mij aanleiding om eens wat te googelen op Prisma. Toch een leuk stukje Hollandse horlogegeschiedenis. En ik vond ook nog eens twee horloges van het merk die ik eigenlijk helemaal niet verkeerd vind.

Een chronograaf.

Die me overigens erg doet denken aan de DS Podium. Maar dat is niet per se een nadeel.:wink:
Ik plak 'm er maar even bij, voor wie 'm niet direct op 't netvlies heeft.

En een leuke ‘duiker’.

Hallo & welkom,

nette Prisma. Eigenlijk nooit in verdiept, en sta dan ook te kijken van deze automaat ::o

Good luck.

Welkom, die klok zou best in mijn verzameling passen :)-D

ticothijs82 Schreef:

Hallo & welkom,

nette Prisma. Eigenlijk nooit in verdiept, en sta
dan ook te kijken van deze automaat ::o

Good luck.

Nou dat deed ik dus ook toen ik dit klokje tegenkwam. Ik was aardig onder de indruk en besloot hem maar te kopen.
Het is jammer dat Prisma niet meer doet aan marketing of het bijhouden van een site.
Er zijn namelijk hele leuke modellen maar vind ze maar eens, dat lukt alleen als je google gebruikt (Bedankt TagEd, deze modellen waren bij mij ook niet bekend)
De site van Prisma staat momenteel in het teken van gekleurde siliconen horloges (niet echt aan mij besteed) en kinder horloges, maar de echt leuke klokjes staan er weer niet op. Dus bij deze, Prisma doe hier wat aan :wink:

Welkom! Enne… die grail, die deel ik met je :slight_smile: