Even Voorstellen + Foto's

Ben al enkele maanden lid, en nu ik merk dat ik steeds meer het forum bezoek om te lezen kan ik natuurlijk ook net zo goed een bijdrage leveren aan dit drukbezochte forum!
Ik ben Youp, masterstudent die voorheen altijd al gek was van horloges, maar zoals wel meer hier eerst de fasen fashion horloges --> watch2day --> automatische horloges heeft doorlopen. Ik ben sinds een jaar na het kijken van oa The Urban Gentry me wat meer gaan richten op een horlogecollectie. Ik wil graag veel uitproberen en als student betekent dat dat je vooral veel moet flipperen, zeker als je genoeg andere hobby’s hebt (dat zijn voor mij oa powerliften, reizen met mijn vriendin, muziek maken en luisteren, auto’s etc etc. Ik hoop een goede bijdrage te leveren aan het forum de komende tijd, en natuurlijk kunnen we maar meteen goed beginnen met wat fotos:

39 likes

Als ander kersvers lid van dit forum, ook een hartelijk welkom!

Die Nomos is schitterend :smile:

2 likes

Welkom! Zou nog wel een foto van je witte Chr. Ward willen zien! Erg mooi horloge. :muscle:

1 like

Welkom en veel plezier op het forum!

En meteen een goede binnenkomer, FOTO’S :wink:
Dat had je natuurlijk al gelezen dat we er hier gek op zijn en staandaard om vragen.
Mooie collectie hoor, daar kun je best mee voor de dag komen.

1 like

Welkom

1 like

Welkom! Gave Timex :+1:

1 like

De Nomos was helaas geen blijvertje, kon niet aan de 33mm. Als er een 35mm op het juiste moment voorbij komt ben ik zeker geneigd op weer een orion te kopen :smile:

Erg leuke en veelzijdige collectie :thumbsup:

1 like

De Ward is een van de blijvertjes! Heb hem al meer dan een jaar, geweldige kwaliteit voor de prijs! Zal morgen met beter licht meer foto’s proberen te maken.

1 like

Nou Youp, een prima collectie al. Mooie exemplaren. De Nomos is wel de topper, maar de rest mag er ook wezen. Veel plezier hier.

1 like

Welkom op HF, mooie horloges heb je al , veel plezier hier .

1 like

Mijn beste,

Leuk!! Weer een nieuw lid erbij!!
Youp, van harte welkom dan ook bij dit energieke Horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Dag Youp, welkom op HF en veel plezier hier!
En succes met de studie, uiteraard.

1 like

Welkom!

1 like

welkom-home

1 like

Hallo Youp. Welkom op ons mooie forum.

1 like

Mooie collectie :+1: en Welkom

1 like

Welkom

1 like