Even voorstellen (+fotos)

lars-v Schreef:

Oh, nog iets over die seiko: Ik denk dat ik zowat
een van de meest afwijkende heb er zijn: +2min /
dag :stuck_out_tongue:
Horloge zou normaal 2 jaar oud moeten zijn (maar
bijna nooit gedragen, wat er wel aan te zien was)

dat is veel te veel voor n 7s26. wat vaak gebeurt is dat bij de balans er wel eens iets blijft haken. vooral bij de b series die een andere aanzet hebben. volgens sommige zou op n bepaalde manier n tik geven te vastgekomen deeltje weer los schieten en t euvel kunnen oplossen. waarschijnlijk dat iemand hier t nog weet. anders even opzoeken.

oef… had je ons mooi even tuk.
ik vind t moeilijk te zeggen. gezien de oranje
elementen op de gbr zou ik denken aan de
maladives. maar die vind ik op de site eigenlijk
al mooi.

Ouch, bijna. Het gaat om zijn grotere, ‘misvormde’ broertje de Tubbataha (naam blijf apart).
Vond hem eerst helemaal niks op de foto’s van Oris zelf. Toen ik hem zag liggen was ik gecharmeerd en toen ik hem omhad was ik na een paar minuten completely in love. Can’t argue with that.
De minuutwijzer zal het meeste ‘haters’ opleveren denk ik. Het ‘eigenwijze’ is volgens mij net hetgene mij aanspreekt.

lars-v Schreef:

oef… had je ons mooi even tuk.
ik vind t moeilijk te zeggen. gezien de oranje
elementen op de gbr zou ik denken aan de
maladives. maar die vind ik op de site
eigenlijk
al mooi.

Ouch, bijna. Het gaat om zijn grotere, 'misvormde’
broertje de Tubbataha (naam blijf apart).
Vond hem eerst helemaal niks op de foto’s van Oris
zelf. Toen ik hem zag liggen was ik gecharmeerd en
toen ik hem omhad was ik na een paar minuten
completely in love. Can’t argue with that.
De minuutwijzer zal het meeste ‘haters’ opleveren
denk ik. Het ‘eigenwijze’ is volgens mij net
hetgene mij aanspreekt.

hm… dat heb ik eigenlijk ook. op t plaatje ziet er nogal wat rommelig uit. maar tja, nog niet irl gezien. denk dat ik mooier had gevonden als de 2 subdial iets meer verschil hadden in formaat of juist even groot zijn.

wel gaaf dat ze de lume ook voor de subdials hebben gedaan. ik dacht eerst dat alleen de urenwijzer ve streepje lume was voorzien.

Zo:

Me = happy
Ziet er op foto wel groter uit dan in het echt op de pols

Uitgebreider verhaal komt straks wel

Erg mooi, gefeliciteerd

Lars,

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!(tu)
En je weet dat 't toegestaan is om meer dan één foto van je nieuwe klok te plaatsen, he?:wink:

We want more!:slight_smile:

lars-v Schreef:

Zo:

Me = happy
Ziet er op foto wel groter uit dan in het echt op
de pols

http://i44.tinypic.com/2j1o3ud.jpg

Gefeliciteerd!

Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Seiko’s (Oris heb ik nooit irl gezien), en het leuke van de SK007 is dat je 'm ook nog eens kan modden (andere bezel of bezelinlay, andere wijzers, wijzerplaat, etc.), dus als de Oris en het uiterlijk van de SKX007 je nog eens gaan vervelen…

Veel plezier ermee :slight_smile:

Mooie regulateur (tu)

Veel plezier ermee!

Naast de titanium bracelet heb ik ook nog een rubber strap (met titanium vouwsluiting) erbij. Foto’s daarvan maak ik wel een andere keer aangezien ik die strap volgende week pas krijg.

Ik vond horloge via chrono24, met 20% korting, binnen afstand van 50 minuutjes rijden. (terwijl ik al wist dat ik zowiezo een tubbataha wou). Laten reserveren en al rubber band bijbesteld (had hem al eens op rubber rond mijn pols gehad elders, nog niet op titanium).

Vader ging mee, en heeft in een impuls ook een orisje mee genomen :). Hij ook dus 20% korting en ik ook nog eens 20% korting op de rubberen strap.

Horloges zijn ginds ook even op de vibrograaf gegaan (heel goed geholpen daar, weet niet of ik namen mag vernoemen). Mijn Tubba +6, de tt1 day date van mijn vader +4 en de Jaeger LeCoultre Master World Geigraphique (6 jaar oud) +1s/dag.
Leuk om ook eens gezien te hebben!.

Omdat iedereen hier van foto’s houdt (wel op verschillende tijdstippen genomen:

F#ck man, jij kunt snachts de lichten uit laten.

lars-v Schreef:

Zo:

Me = happy
Ziet er op foto wel groter uit dan in het echt op
de pols

http://i44.tinypic.com/2j1o3ud.jpg

Wat een beauty!:} Welcom lars-V

Even ter verduidelijking: bij de lumeshots zet mijn camera zichzelf heel lichtgevoelig. IRL is het echt belange na niet zo fel (helaas :frowning: )

Ze hadden bij die juwelier ook Ball horloges met tritiumbuisjes. Ook zeer cool :stuck_out_tongue:

Nice! And ziet er best stoer uit om je pols met die hoekigere vormen dan de normal diver. Zo een mooie aanwinst verdient het wel om nog even in een aparte post te showen. Degenen die je al verwelkomt hebben, misschien al dit moois misschien.

Hartelijk welkom , en gefeliciteerd met je erg mooie Oris . (tu)

Thanks iedereen.
Nog wat fototjes gemaakt

Zo, rubber band is toegekomen, nu er nog opkrijgen

Titanium it is…

nog een foto van de clasp

mijn haaitje krijgt dus andere sloefen

De spullen die ik van de juwelier heb gekregen

eindelijk schroeven losgekregen. De locktite was pittig om doorheen te geraken

et voila

nog even vermelden: het oranje van de wijzers / aanduidingen komt op foto veel bleker uit. Is dus in het echt veel mooier oranje

lars-v Schreef:

Zo, rubber band is toegekomen, nu er nog
opkrijgen

Stoere metamorphose!

Zou het persoonlijk leuker vinden als 't rubber ook in 't blauw was.

Beetje dit idee zeg maar.