Even voorstellen! Frank.t.r

Goedenmiddag iedereen,

Ik lees al een tijd mee zonder account, maar nu vond ik het toch wel tijd worden. Ik zit ook met een vraag namelijk.

Ik ben al langere tijd gefascineerd door horloges. Zelf draag ik al een lange tijd een fossil me3053. Super tevreden mee.

Een earnshaw gekregen voor een verjaardag. Super mooi maar vind hem eigenlijk te groot.

En reeds van mijn opa een klein klokje geërfd. En mijn vraag is of iemand hier meer van af weet. Mijn opa werkte vroeger bij Siemens. Maar kan niets terug vinden op internet of enige info over het horloge. Ik dacht ik kan het hier altijd even vragen. Het is geen automaat

Goed weekend iedereen!

32 likes

Nog even van de achterkant

1 like

Welkom bij de club Frank.

1 like

Welkom op HF :partying_face:

1 like

amper bij te houden de nieuwe aanwas… welkom :slight_smile:

1 like

Welkom :partying_face: Ronda quartz uurwerk, niks mis mee. Tja de kast? Geen idee eigenlijk.

Welkom Frank emot-tiphat

Welkom op HF, Frank! Kan je helaas niet verder helpen. Maar leuk toch, het horloge van je opa! Lekker af en toe dragen!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom

Hallo Frank.
Over je Siemens horloge kan ik weinig zeggen. Heb hem door de Google Lens getrokken (heb je zelf waarschijnlijk ook al gedaan), maar kan niks vinden. Ik hoop dat je meer te weten gaat komen over dit horloge.
In ieder geval welkom en veel plezier hier op het HF.

Toch weer iets verder gekomen! Thanks

1 like

Welkom en een uniek horloge :slightly_smiling_face:

welkom,
ook ik kan je van het horloges niets vertellen, maar het is wel een mooie met een dail dat je niet snel ergens anders vind :ok_hand:

Ik vind het ondanks dat het geen automaat is een super mooi horloge. Het is inmiddels ook mijn daily geworden. En van opa geweest dus extra leuk om te kunnen dragen

Welkom…:+1:

welkom-home

Welkom Frank!:+1: