Even voorstellen: G.Mulder

Hallo allemaal

Bij deze wil ik me even voorstellen. Ik ben Geoffrey en al lid van het forum sinds november 2020😅. Maar nooit heel actief geweest hier.

Sind een jaar of 10 ben ik echt geïnteresseerd in horlogos mede door mijn opa. Hij heeft een nachtkast vol met horloges en draagt er nooit heel veel. Als kind deed ik het kastje een keer open en wist niet wat ik zag zo veel variatie in horloges. Het trok direct mijn aandacht, maar wist verder niet zo goed wat ik er mee moest ik was (8 jaar) ik mocht er mee spelen van hem omdat er heel veel uit turkije kwamen (super nep natuurlijk​:rofl::rofl:).Maar dit maakte voor mij natuurlijk niet uit. Ondertussen heb ik zelf wat horloges in bezit,en wordt mij eigen smaak steedsd duidelijker voor mezelf.

Ik heb een voorkeur voor duikhorloges maar dress watches vind ik ook erg interessant. Op het moment is het bij mij less is more. Simpele horloges met strak ontwerp. Ik ben ondertussen wat actiever en hoop op veel leuke gesprekken met iedereen. Hieronder nog een foto van mijn huidige collectie

57 likes

zo te zien ben je best actief geweest! :smile:

2 likes

De laatste tijd wel wat meer maar hiervoor eigenlijk 3 jaar niet😅

Alsnog Welkom bij de club Geoffrey.

1 like

Welkom Geoffrey, toffe horloges

1 like

Van harte welkom Geoffrey :+1:

1 like

Alsnog van harte welkom! Leuk dat je naar de dressers toe aan het draaien bent.

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!:watch:

1 like

Welkom dikke, volgende week ook nog mee naar een gtg. Je zou bijna denken dat ik jou nu aansteek. Het moet niet geakker worden :joy::kissing_heart:

1 like

Welkom Geoffrey ! :+1:

1 like

Ja bedankt he lange darm😂( voor de andere leden, we kennen elkaar persoonlijk zo communiceren wij met elkaar)

1 like

Zeg dat nou niet, saaie Dirk. Is juist leuker als ze het niet snappen. Keep them guessing :joy:

1 like

Walgelijk mannetje ben je ook

1 like

Kuch kuch, ondankbaar kut jong, zal je nog eens een pizza oven voor je verjaardag geven. Waar ik godverdomme nog steeds geen pizza uit gehad heb :broken_heart:

Gelukkig weet ik dat je van me houdt, maar snap dat je dat niet zo openlijk durf toe te geven. :kissing_heart:

1 like

Welkom op HF Geoffrey. Geniet van je persoonlijke horloge reis

1 like

Al een stuk langer lid dan ik. :rofl: Desondanks welkom Geoffrey!

1 like

Begint een trend te worden die verlate kennismaking :handshake: :wave:
Lekkere variatie in de kist :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Geoffrey, welkom op HF!

1 like