Even voorstellen: Gambrinus

Hoi allemaal. Ik ben sinds een paar dagen nieuw hier op het forum en dacht laat ik me even netjes voorstellen. Via mijn vader ben ik jaren geleden al besmet geraakt met het horloge virus. Na tal van Quartz horloges ben ik me de laatste maanden steeds meer gaan verdiepen in de techniek achter automatische horloges en sindsdien ook geld opzij gaan zetten voor mijn eerste “echte” horloge. Echter is er zo veel keuze en hoe meer ik er over lees op dit forum (thanks voor al jullie kennis en ervaringen), hoe enthousiaster ik er van word en bereid ben om steeds weer mijn budget grenzen te verleggen. Maar ik realiseer mij ook dat je ergens moet beginnen… Ik zit nu te denken aan een Speedmaster, Seamaster of een Rolex OP of DJ… Eerst nog maar eens het forum verder afstruinen :smiley:

14 likes

Welkom en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom hier en veel succes met jouw keuze.

1 like

Welkom.
Gambrinus? Je houdt van bier?

1 like

Welkom hier!

1 like

Ja dat ook :beers::smiley:

1 like

Welkom!

1 like

b309c3556e7284e2afe5ebfaa37866d9

1 like

Ik ben eerst voor een Christopher Ward gegaan. Ik vind de prijs kwaliteit erg goed en hebben altijd wel acties. Ik vind dat voor de aanschaf van een eerste horloge geen nadeel. Veel plezier in je zoektocht.

1 like

Welkom en veel plezier bij je zoektocht!

1 like

Thanks! Ik ga me er eens in verdiepen!

Welkom👍

1 like

Andere tips voor een eerste echte horloge zijn ook zeer welkom!

Ik denk kijkend naar mezelf dat het goed is om te kijken wat voor type horloge je wilt (een duiker, een dresser, een chronograaf enz.). Ik zelf ben met een seiko sarb033 begonnen en kwam erachter dat ik van wat klassiekere en dress watches houdt. Je kan ook eerst een “relatief” goedkoop horloge overwegen om te kijken of het bij je past.

1 like

Welkom hier…:grinning:

1 like

Welkom en wat je noemt is allemaal prachtig, succes!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

1 like

welkom-home

1 like

image

1 like