Even voorstellen: Gaspard

Hoi, ik ben Gaspard en ik werk als business analist in Groningen, waar ik sinds mijn 19e woon. Mijn interesse in vintage horloges begon tien jaar terug en is gekoppeld aan mijn andere passie; op Swing dance festivals draag ik vaak stijlen uit de jaren 30 tot 50. Een vintage horloge is een voor de hand liggend accessoire en zodoende ben ik mij daarin gaan verdiepen.

Ik verzamel en restaureer ondertussen 8 jaar horloges; hoofdzakelijk vintage, zowel mechanisch als quartz. Sinds een jaar neem ik ook opdrachten van andere liefhebbers aan; het geeft me veel plezier om iemand blij te maken met een mooie restauratie.
Ik heb een mooie collectie opgebouwd van voornamelijk Seiko en Citizen. Mijn voorkeuren verschuiven nog steeds, dus ik koop en verkoop nog regelmatig. Het grootste deel van mijn collectie komt direct uit Japan. Mijn vriendin woont in Barcelona, en af en toe kom ik daar op een antiekmarkt wat leuks tegen.

Ik ga graag de diepte in met mijn hobbies, en zowel bij dansen als horloges is ‘the rabbit hole’ erg diep. Gelukkig maar, anders raak ik snel verveeld.
De horloges zijn ook een mooie tegenhanger voor het dansen: waar het laatste creatief, sportief en sociaal is daar is het horlogewerk analytisch, rustig en soloistisch. Yin en Yang of zo iets…

Groeten,

Gaspard

64 likes

welkom

1 like

Welkom op het forum Gaspard. :ok_hand:

1 like

Welkom Gaspard op dit gezellig forum, zag gister al een mooie Citizen van u voorbij komen!

Veel lees en kijk plezier.

1 like

Welkom op HF, Gaspard en leuke introductie!

2 likes

Welkom Gaspard.

1 like

Moi Gaspard,
Dankjewel voor je introductie en het delen van je passie op het horlogeforum.
Veel plezier hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, veel plezier hier!

1 like

Hallo Gaspard, aangenaam kennis te maken.

1 like

Welkom bij de club Gaspard.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom op HF Gaspard. Leuke introductie. Geniet van je persoonlijke horloge reis

1 like

Welkom Gaspard emot-tiphat

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Gaspard! Veel plezier op dit forum

1 like

Van harte welkom!

1 like

Van harte welkom!

1 like