Hallo horlogeforum,
Zo als velen die zich voorstellen kijk ik al even rond op dit forum. Bij dezen dan toch besloten een account aan te maken.
Mijn naam is Gavin, 26 jaar en ben pas een paar maanden aan het rond kijken in de horloge wereld. Ik heb dan ook pas twee horloges die ik leuk vind ik en ben rustig opzoek naar de volgende horloges om toe te voegen aan mijn collectie.
Op dit moment heb ik een paar horlogee. 1 fashion horloge die ik ooit heb gekregen en een Apple watch die ik draag als ik goed berijkbaar moet zijn voor werk.
Als dat niet nodig is draag ik mijn seiko 7a48 of mijn 1960(?) ruhla. Beide horloges zijn niet heel duur of mischien speciaal vergeleken mat wat ik hier voorbij zie komen. Maar bij beide horloges trok iets mijn aandacht waardoor ik ze wou hebben. Bij de ruhla was dit de verkleuring in de dail. En bij de seiko de maan, in combinatie met de goude puntjes onder de Romeinse nummering. Ik vind het dat ook leuk om voor mij interessante (oudere) horloges te zoeken.
Momenteel ben ik druk aan het sparen en zoeken voor het volgende horloge die al iets meer mag kosten. De twee horloges die momenteel mijn interesse hebben zijn een omega seamaster met linen dail of een tudor prince oysterdate 75205. Mocht iemand dan ook ervaring/tips/topics/boeken/links om mij beter te verdiepen in beide horloges is dit erg welkom.
Gr Gavin,
Omdat ik weet dat foto’s altijd leuk zijn hierbij foto’s van de twee horloges: