Ola allemaal,
Als jullie tijdje gevoel hebben gehad dat je werd ‘bekeken’, dan beken ik schuld.
Ben het forum al een tijdje aan het volgen zonder dat ik me heb voorgesteld… dus bij deze.
Ik ben Giel van jaargang '56 (schijnt een goed wijnjaar te zijn geweest) - woon in Maastricht en
ben al sinds m’n jonge jaren liefhebber va horloges - vond/vind ze gewoon mooi…
Etalage met mooie klokjes voorbij lopen is nog steeds moeilijk, maar ik druk inmiddels mijn
neus niet meer (altijd) tegen het glas. Mooi is uiteraard kwestie van smaak en die is met
de jaren vaker veranderd en soms/regelmatig is al dat lekkers dan toch niet binnen bereik of
zegt m’n eigen logica/geweten dat ik het er toch niet aan moet spenderen.
Dus de nodige klokjes zijn gekomen en ook weer vertrokken. Nooit verkocht - of kapot en in
de prullenbak of weggegeven aan iemand de ze leuk vond. Een aantal zijn er gebleven of door
vererving bij gekomen. Zou het geen collectie willen noemen - tis een beetje een allegaartje.
Vroeger vooral interesse in mechanisch/automatich - voor mij toch wondertjes van techniek -
maar neig nu toch eerder naar quartz en solar.
Wil er nu een aantal proberen verkopen en dan toch er weer een te kopen - voor de leuk. Zie veel
forumleden met 10+ horloges maar dat is voor mij teveel. Voor mij liever een kleiner aantal om
regelmatig te dragen.
Zie dat ik het forum veel kennis beschikbaar is; vooral de posts van de leden die een oude
vondst helemaal uit elkaar halen en vooral dan ook weer vakkundig in elkaar zetten vind ik
geweldig om te lezen. Zal me waarschijnlijk vaker melden voor jullie tips & tricks.
Bedankt alvast en tot een volgende keer.
Groet
Giel