Dankjewel! Ja heel blij mee. Ik vind het ook grappig dat veel mensen de 1675 niet herkennen. Die blijft een beetje onder de radar als ik ‘m ik heb. Echte kenners zien het gelijk natuurlijk.
Jullie ook een fijne jaarwisseling!
Dankjewel! Ja heel blij mee. Ik vind het ook grappig dat veel mensen de 1675 niet herkennen. Die blijft een beetje onder de radar als ik ‘m ik heb. Echte kenners zien het gelijk natuurlijk.
Jullie ook een fijne jaarwisseling!
Dankjewel! Ja super blij mee!
Ik ben er nog niet over uit. Ik was bij een Tudor boutique in Keulen een aantal maanden geleden en daar had ik de 54 omgedaan. Ik ben weg van de 58 maar de 54 had ook wel iets. Stuk verfijnder, dunner. Vond de sluiting iets beter. Fantastisch horloge voor alledaags gebruik.
Het had mij in zekere zin wel verrast. Ik heb me wel op de lijst laten zetten voor de 54. Dus wie weet…
Ach ze zien vast een pepsi.
Mocht je deze een keer willen verkopen hoor ik het graag
Mooie collectie hoor! Welkom!
Van harte welkom
Welkom Geoffrey!
Haha jep. Is goed!
Thanks!
Welkom. Waarschijnlijk zul je nog veel tijd doorbrengen op dit forum
welkom! Leuk om er een vintage liefhebber bij te hebben! Veel draag- en verzamelplezier!
Dankje! Vintage heeft iets speciaals…
welke vintage stukken staan nog op je verlanglijstje?
Heb er een aantal die ik erg mooi vind:
Jij?
ik ben bezig met de aankoop van een 6542
Welkom, mooie collectie!
Dat is een fantastisch model zeg, staat stiekem ook nog op het lijstje. Voor mij persoonlijk ‘de’ GMT! Succes met de aankoop, ben erg benieuwd naar de foto’s.
Welkom
Welkom. Prachtige collectie zeg!
Dankjewel!
Thanks!