Even voorstellen: Goelan

Goedemorgen allen,

Bij deze wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Julian.

Ik ben sinds enige tijd bezoeker van deze website en ik heb besloten mij te registeren. Sinds een aantal maanden ben ik mij steeds meer gaan interesseren in horloges. Ooit begonnen met een Casio G-Shock en later overgestapt naar een Danish Design. Sinds het overlijden van mijn oma een jaar geleden wilde ik graag een speciaal horloge hebben. Mijn eerste gedachte was om een smartwatch te kopen. Vraag mij niet waarom, maar het was een hele domme keuze. Na een maand of 2 heb ik deze verkocht en ben ik mij gaan oriĆ«nteren op ā€˜horlogesā€™. Zodoende kwam ik ook op deze website terecht en ben ik allerlei prachtige modellen tegen gekomen. Uiteindelijk heb ik, als eerbetoon aan mijn oma, een Orient RA-AS0005S gekocht. Achterliggende verhaalā€¦ oma was gek op AziĆ« (Orient is van oorsprong Japans), was een heel hip persoon met veel interesse in mode etc. Ik vind dat dit model alles samenbrengt.

Nu krijg ik binnenkort een Seiko SNK809 binnen en verschillende straps. De hobby heeft mij echt enthousiast gemaakt en ik ga sparen voor een mooie duiker. Ik hoop hier op het forum vee te leren en inspiratie op te doen.

15 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Prachtig eerbetoon. :heart_eyes:

2 likes

Van harte welkom op ons mooie forum!

1 like

Welkom Julian en veel plezier op het forum!

1 like

Bedankt @Jasper!

Welkom Julian op het HF.

1 like

welkom-home

1 like

Bedankt allen!

Welkom! Laat eens een foto zien van je horloge :smile:

1 like

Welkom, Julian en nog veel plezier hier op HF.

1 like

Welkom op het leukste forum van NL!! :grin:

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom hierā€¦:grinning:

1 like

Hierbij een foto van mijn horloge. Iedere keer zie ik weer andere dingenā€¦ prachtig!

1 like

Bedankt voor de welkomst woorden allemaal!

image

1 like

Welkom op het Horloge Forum, Orient mooie keuze. Veel plezier hier gewenst!

1 like

welcome-15
Mooi horloge die Orient.
Veel plezier hier op het Forum.

1 like

Welkom :grin:

1 like