Even voorstellen! GuusjeH

Van harte welkom Rowan op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :+1: :slightly_smiling_face:

Heel veel plezier gewenst hier!

1 like

Van harte welkom Rowan :+1:

:point_down:

1 like

1 like

Van harte welkom! Wat een fraaie collectie.

1 like

Welkom op het :watch: forum Rowan !!

2 likes

Welkom op HF, Rowan!
Enne, lekker bezig op horlogegebied, hoor! Leuk ook, de TAG Heuer F1, die je niet veel ziet en de vintage Omega! Een van de horlogemaker, uit het overzicht hierboven, kan vast het probleem oplossen!

Zeker. Zijn er zat, hier! Denk alleen dat je die vooral in ‘off-topic’ vindt en daar mag jij, als nieuw lid, nog niet in, helaas. Maar lekker actief blijven en dan komt dit snel genoeg!

3 likes

Welkom Rowan en veel (draag)plezier hier!
Jouw vraag over goed servicepunt bij jou in de buurt is een keer eerder behandeld, weliswaar een tijdje geleden. Ik kan geen link delen, maar het stond in algemene horlogepraat en had als topic omega-service-in-noord-nederland.

Belle Heure (Zeist) of Ron Sonders (Leusden) kan ik aanbevelen, maar ik woon dan ook in het midden van het land.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom op het forum Rowan :+1:

1 like

Van harte welkom op het :watch:-forum!!

2 likes

Welkom! Leuk om hier ook te zijn!

1 like

Welkom

1 like

Welkom Rowan!

1 like

welkom-home

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom
Tag Heuer is altijd oke en je hebt ook nog eens één van mijn favo modellen. :slight_smile:
Autoliefhebber zeker. racerij en, helaas voor de GB tufjes, hier een V8 yanken rijder.
Ook motorrijder en, tsja… hoe anders, een Harley :wink:
Have fun hier.

2 likes

Welkom!

1 like

Leuk! je zult me hier snel zien als het mogelijk is :smiley:

Leuk, wat zit er om de v8 heen? En er zijn ook genoeg Engelse met een v8 of zelfs een v 12 onder de kap!