Even voorstellen! GuusjeH

Hallo Allemaal,

Na al een aantal jaar af en toe mee te lezen op het forum en nuttige tips en informatie hier vandaag gehaald te hebben, dacht ik dat het tijd is om mij zelf ook eens te registreren op dit forum!

Mijn naam is Rowan, 35 jaar oud en ik woon in Groningen. Ik ben zelf piloot van beroep en heb zoals met mijzelf afgesproken van mijn eerste salaris een Breitling Navitimer gekocht.

Deze heb ik inmiddels als weer een jaar of 8/9. Eigenlijk heb ik altijd dit horloge omgehad en sinds een jaar of twee ben ik ook meer geïnteresseerd geraakt in andere horloges. Ik heb inmiddels een Tag Heuer Formula 1 Big Date toegevoegd aan de collectie, en een vintage Omega Seamaster met het fijne calibre 561 uurwerk. Ook nog een Breitling Endurance welke ik gewoon als casual draag en ook actief gebruik tijdens het vliegen met het koerskompas. Niet op het grote toestel, maar als ik kleine vliegtuigjes vlieg waarin de apparatuur wat beperkt is. verdere hobby’s van mij zijn eigenlijk alles waar een motor in zit. Ik ben zelf erg auto gek En dan vooral van Engelse (klassiekers) Zijn er nog meer autofanaten op dit forum?

Ik heb zelf niet heel veel verstand van horloges. Ik heb vandaag voor het eerst zelf een horlogebandje gewisseld met een speciaal dingentje. Ik vind het wel erg leuk om er mee bezig te zijn, dus dat gaat misschien nog wel komen. Ik ben zelf wel heel erg geïnteresseerd in techniek en sleutel zelf ook actief aan auto’s. Ook hou ik veel van sporten en actief bezig zijn.

Ik ga in Oktober naar Japan en ga dan de vintage markt daar eens goed bekijken. Op mijn wenslijst staat ooit nog een Rolex GMT Master 2 in de Pepsi kleuren.

mijn vriendin heeft inmiddels ook haar eerste horloge een Frederique constant.
Ze heeft verder niet zo heel veel met horloges, maar ze was erg blij met dit klassiek ogende horloge.