Even voorstellen! GuusjeH

Hallo Allemaal,

Na al een aantal jaar af en toe mee te lezen op het forum en nuttige tips en informatie hier vandaag gehaald te hebben, dacht ik dat het tijd is om mij zelf ook eens te registreren op dit forum!

Mijn naam is Rowan, 35 jaar oud en ik woon in Groningen. Ik ben zelf piloot van beroep en heb zoals met mijzelf afgesproken van mijn eerste salaris een Breitling Navitimer gekocht.

Deze heb ik inmiddels als weer een jaar of 8/9. Eigenlijk heb ik altijd dit horloge omgehad en sinds een jaar of twee ben ik ook meer geïnteresseerd geraakt in andere horloges. Ik heb inmiddels een Tag Heuer Formula 1 Big Date toegevoegd aan de collectie, en een vintage Omega Seamaster met het fijne calibre 561 uurwerk. Ook nog een Breitling Endurance welke ik gewoon als casual draag en ook actief gebruik tijdens het vliegen met het koerskompas. Niet op het grote toestel, maar als ik kleine vliegtuigjes vlieg waarin de apparatuur wat beperkt is. verdere hobby’s van mij zijn eigenlijk alles waar een motor in zit. Ik ben zelf erg auto gek En dan vooral van Engelse (klassiekers) Zijn er nog meer autofanaten op dit forum?

Ik heb zelf niet heel veel verstand van horloges. Ik heb vandaag voor het eerst zelf een horlogebandje gewisseld met een speciaal dingentje. Ik vind het wel erg leuk om er mee bezig te zijn, dus dat gaat misschien nog wel komen. Ik ben zelf wel heel erg geïnteresseerd in techniek en sleutel zelf ook actief aan auto’s. Ook hou ik veel van sporten en actief bezig zijn.

Ik ga in Oktober naar Japan en ga dan de vintage markt daar eens goed bekijken. Op mijn wenslijst staat ooit nog een Rolex GMT Master 2 in de Pepsi kleuren.

mijn vriendin heeft inmiddels ook haar eerste horloge een Frederique constant.
Ze heeft verder niet zo heel veel met horloges, maar ze was erg blij met dit klassiek ogende horloge.

Helaas kampt mijn vintage Omega horloge met een probleem: wanneer ik deze met de hand opwind dan heb ik een gang reserve van een goede 36 uur, maar het automatische gedeelte is helaas stuk. Deze heeft een gang reserve van een paar uur. Zit er hier een goede horloge maker op het forum die voor mij dit horloge kan repareren? Of weten jullie een goed adres?

ik zal hieronder proberen wat foto’s te plaatsen. het lijkt me leuk om hier gezellig te lullen over van alles en nog wat, en natuurlijk al het moois van jullie te bewonderen! Alvast heel erg bedankt, en tot snel!

70 likes

Welkom Rowan! Leuke collectie heb je. veel plezier op het forum

1 like

Welkom. Veel plezier hier

1 like

Welkom hier! Gevarieerde collectie :ok_hand:t2:

1 like

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom Rowan,man van diverse pluimages,zowel in horloge keuzes als in interesses, altijd tof mensen met een ruime blik en drive😉

1 like

welkom

Fraaie collectie, welkom hier :+1:

Een Breitling Navitimer voor luchtvaart die nu door de marketingmolen wordt gehaald voor F1, en de TAG Heuer F1 die eigenlijk een diver is. 2 vreemde eenden in de bijt die je daar hebt. :smile:

Welkom!

1 like

Mooie collectie en welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom en veel plezier! Mooie collectie!

1 like

Welkom op het forum.

1 like

Welkom bij de club Rowan.

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Mooie collectie! Goed adres voor reparatie en onderhoud is Belle Heure in Zeist. Dat is geen juwelier maar een Omega service bedrijf.

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom :hugs:!

2 likes

Welkom :four_leaf_clover::fire:

2 likes