Even voorstellen! GuusjeH

Welkom, goede intro! Veel plezier hier en tijdens een GTG gaan we wel ff bandentrappen. :sunglasses:

1 like

dit is er ééntje van

(stoffig, foto van een tijdje terug toen hij uit de winterstalling kwam) :wink:

1 like

Van harte welkom Rowan!

1 like

Welkom Rowan!

1 like

Dat is ongetwijfeld nodig soms haha, wat voor Saabs rij je?

Heel gaaf! Goede kleur ook! Heeft ie een restomed of ligt er een dikke supercharger onder de verhoging van de moterkap?

:wave:

1 like

Welkom!

1 like

Allwatch. Nieuw Amsterdam uurtje rijden vanaf Groningen

1 like

1 like

Een 96 en een 99.

1 like

1 like

Welkom

1 like

Welkom op HF!

1 like

Nee hoor. Niks geks. Een 350 blok.
Niet helemaal standaard maar geen gekkigheid. :wink:
De motorkap is de daytona uitvoering.

1 like

Welkom op ons mooie forum.

1 like

Welkom Rowan,

Ik ben mij sinds kort een beetje aan het orienteren voor een Breitling. De endurance die jij hebt is dat de 38 of 44 mm? En wat is jou polsomtrek? Hij zit jou op de foto als gegoten!

1 like

Op deze foto is het de 38 mm editie. Toen ik hem binnen kreeg vond ik hem eerst veel te klein. Dat komt denk ik omdat ik de grote Navitimer gewend ben. Ik heb toen de 44 mm editie geprobeerd en die is wel echt een flink stuk groter. Zeker omdat de lug to lug afstand best groot is. Ik heb een polsomtrek van ongeveer 17,5 cm. De 44 mm past daarop nog en valt binnen de pols. De lugs lopen meteen naar beneden waardoor het nog wel comfortabel zit. Ik zou wel voor het nieuwe bandje gaan (zonder Breitling logo) het nieuwe bandje is een stuk soepeler en zit dus veel fijner. Ik weet niet wat jou polsomtrek is, maar met 17,5 cm kunnen ze beide erg goed. Het is dan meer je persoonlijke smaak. Mocht je er eentje willen kopen dan ken ik nog een paar adressen waar je ze nieuw met een flinke korting kunt kopen.

1 like

Wees welkom hier op het mooie forum!!

1 like

Ik ga eerdaags maar even bij een boetiek langs om het een en ander te passen. De Avenger Night Mission 42 staat ook in de nominatie.

We houden contact.:wink:

2 likes