Even voorstellen: Hctaw

Hallo,

Ben al een aantal dagen actief maar heb mezelf nog niet voorgesteld. Ik ben een beginnend verzamelaar met al langere tijd een fascinatie voor horloges maar voor lange tijd nooit een mechanisch horloge gehad. Nadat ik mijn vriendin ten huwelijk vroeg ze me of ik een horloge interessant zou vinden als herinnering aan onze verloving. Ik had altijd al een interesse in seamasters met een zwarte dial en kwam uiteindelijk terecht op deze prachtige omega uit 1964.

Hoewel deze natuurlijk onvervangbaar is, zocht ik naar een alternatief wanneer ik op vakantie zou gaan of ergens te hiken en vond een prima horloge waar ik minder voorzichtig mee zou kunnen zijn. Deze bleek eigenlijk ook te leuk om zomaar te riskeren… Nu zijn we 6 horloges verder en de verzameling is wat uitgebreid met een aantal ‘simpele’ horloges.

Heb als laatste deze 3 nos Delta’s als groep ontvangen waarvan de zilverkleurige niet werkt, een perfect moment om verder te verdiepen in het repareren van horloges. Het plastic materiaal bandje van de delta met oranje secondewijzer viel helaas uit elkaar en het flock materiaal in de verpakking is helemaal vergaan maar deze was met een oppervlakkige poetsbeurt nog best netjes te krijgen.

Ik hoop veel kennis te winnen op dit forum en zal waarschijnlijk wel wat hulp vragen wanneer het aankomt op het herstellen van horloges, maar kijk uit naar het verder ontdekken van deze nieuwe hobby. Ik spreek jullie later!

Hctaw

66 likes

Welkom bij de club.

1 like

Mooie verzameling, welkom!

1 like

haha sorry voor alle grammatica fouten in dit verhaal, zal het volgende keer nog eens doorlezen voor het posten.

Inderdaad een mooie verzameling met een prachtige Seamaster! Welkom op het forum!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

welkom

1 like

Welkom en mooie collectie.

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom. Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom Hctaw! Die naam doet me toch ergens aan denken. :thinking::sweat_smile:

Aardige verzameling heb je al. Veel plezier op dit gezellige forum!

1 like

Welkom op het forum! :hugs::pray:

1 like

Welkom!

1 like

:wave:

1 like

Welkom
Mooie verzameling, lust én rust voor het oog

1 like

Van harte welkom :+1:

IMG_1947