Beste forumleden,
Ik wil mij graag voorstellen. Ik ben Hans en een Zebra (Zeeuwse Brabander), woon ik Zeeland maar ben geboren in west-brabant (klein Rome) en ben altijd geïnteresseerd geweest in horloges van jongs af aan. Ik had met name Seiko’s horloges en een groot scala “vakantie-horloges”, je kent het wel Tenerife, Mallorca-spul.
Vanwege drukte in mijn werk heb ik mijn horloge ingeruild voor een iwatch en kon veel zaken daarmee “sneller” afhandelen…
Ook vanwege gezondheidsklachten werd de iwatch steeds meer een obsessie en ging voor een deel mijn leven leiden.
Dit heeft geresulteerd 2 jaar geleden in een grote impact in mijn leven waarvan ik deels aan het herstellen ben, maar ik ben inmiddels zo ver dat ik de iwatch terzijde heb gelegd en ging kijken naar horloges zonder hartslagen/saturaties/mailtjes/etc.
Door toeval ben ik op dit forum terecht gekomen en kwam gelijk in aanraking met een horloge dat de boel onthaast (tenminste dat vindt ik…en nog steeds) … de MeisterSinger. En toen ging het hard. (komt bekend voor?)
Lang verhaal kort, in korte tijd heb ik een groot aantal hele aardige enthousiaste forumleden leren kennen met hun aangeboden horloges en heb ik deze gelukkig kunnen toevoegen aan mijn (bescheiden) collectie.
En ja … je raakt aangestoken met een horloge-virus.
Momenteel heb ik horloges van de merken: MeisterSinger, IWC, Seiko, Omega, TagHeuer, Tissot,
maar staan er nog diverse horloges op het wensenlijstje.
Ik hoop dat ik nog veel meer leden ga kennen leren en dat ik een hoop kennis en info opsteekt in deze boeiende wereld.
Alvast bedankt allemaal!
Groeten Hans/Hensss