Vorig jaar heeft mijn interesse in horloges een nieuwe impuls gekregen. Vooral de zogeheten microbrands vind ik erg interessant. Daarnaast heb ik een paar grails die ik de komende jaren aan hoop te kunnen schaffen.
Ik ben ooit begonnen met een digitaal Seiko horloge. Later heb ik verschillende Invicta’s gehad.
Mijn grote trots op dit moment is mijn Oris Frank Sinatra date/small seconds:
Mijn Tissot Visodate en Aevum Apex heb ik weer verkocht. Momenteel heb ik ook een Air Blue Bravo te koop.
Eerdaags krijg ik een Vertigo Diver One V2 (leuke beater voor wilde festivals) en ik heb de Borealis Porto Santo en Sea Storm in pre-order staan.
In de toekomst wil ik weer een Tissot Visodate kopen en daarnaast heb ik qua microbrands de Armida A1 42MM, Steinhart Ocean One Vintage en de Reverie Classic op het oog. Ook heb ik stiekem een zwak voor de Out Of Order horloges uit Italië. Qua grotere merken aas ik op een Tudor Black Bay en een Oris Sixty Five.
Ben heel benieuwd naar wat ik hier op het forum kan leren en wat er voor mooie horloges langskomen!
En met horloges die ik hier nog nooit eerder had gezien, da’s een mooie binnenkomer. Die duiker is lachen, maar die Oris is met recht iets om trots op te zijn. Fascinerende kastvorm, dial, benummering en KS implementatie. Mooi man!
Ja, prachtding. Van mijn ouders gekregen. Bij dit model hoort eigenlijk een bruin leren bandje, maar die is inmiddels behoorlijk versleten en bruin draag ik sowieso liever niet. Tot mijn verrassing kreeg ik een roggeleren bandje toen ik een vervangend zwart bandje bestelde; deze hoort eigenlijk bij een ander Frank Sinatra model. Na even twijfelen toch maar gehouden en het is toch best een uniek geheel zo.