Even voorstellen, het hoogtepunt uit mijn collectie

Begin van dit jaar ben ik 40 geworden en ik vond dat ik mijzelf iets moois mocht schenken voor deze heugelijke gebeurtenis. Dit idee is vorig jaar al ontstaan en sindsdien was ik opzoek naar een passend horloge binnen het gestelde budget.

Ik ben niet zo van de pre owned horloges dus de zoektocht was altijd gericht op een nieuw exemplaar. Zodra mijn oog viel op de Alpina Startimer Pilot Heritage GMT was ik verkocht. Het krachtige retro design van de kast sprak me enorm aan en de wijze waarop de GMT complicatie was verwerkt in de wijzerplaat maakte het voor mij een absolute winnaar.

Maar vanaf de eerste dag was het originele bandje een sterk minpunt. Het was stijf waardoor het onprettig droeg en de gaten voor de doornsluiting maakte dat het altijd te los of te strak zat. De oplossing was natuurlijk van bandje wisselen maar de 23mm breedte maakte het moeilijk om iets passend te vinden.

Ik wilde een sportievere band om het horloge voor mij draagbaarder te maken en dat heb ik bij Pattini uit Polen gevonden. Zij hebben voor mij een prachtig bandje volledig naar mijn wens en specificatie gecreëerd. En nu kan ik jullie eindelijk met trots het hoogtepunt van mijn collectie voorstellen.

101 likes

Wat een prachtig cadeau voor je 40ste verjaardag. En die nieuwe band maakt het echt helemaal af, wat een geweldige combinatie!
Gefeliciteerd :partying_face:

3 likes

Super mooi uurwerk en het bandje ook

2 likes

Mooi cadeau man, veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd met 40 jaar en een pracht horloge! :champagne:

2 likes

Proficiat met deze prachtige aanwinst👌.Samen met de op maat gemaakte band vormt deze combinatie een super herinnering aan je veertigste jaardag😃!

1 like

Gaaf horloge! Gefeliciteerd ermee, alsook met je 40ste. Geniet er van!

1 like

Zorgvuldig gezocht naar het complete plaatje. Goed gedaan & gekozen! En veel draagplezier, mede-veertiger!

2 likes

Mooi cadeau. Gefeliciteerd met je horloge en met je verjaardag.

1 like

Uitstekende keuze :ok_hand: gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gaaf hoe de GMT aanduiding is verwerkt. Geeft rust zonder zo’n extra GMT hand. Mooie keuze, van harte gefeliciteerd (tevens met je verjaardag) :champagne:

1 like

Gefeliciteerd! Fraai horloge, en die band maakt hem idd echt af :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je 40e en je nieuwe aanwinst :raised_hands:t3:

2 likes

2 x gefeliciteerd. Mooie Alpina met een prachtige band. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi hoor. Gefeliciteerd, ook met je 40ste verjaardag.

1 like

Dat blauw!! Prachtig :star_struck:

2 likes

Proficiat met beide!

Jammer dat het originele bandje niet fijn zit want dat vind ik toch wel een fraaie combi.

1 like

Altijd leuk om voor een speciale gebeurtenis een horloge aan te schaffen. Dat verhoogd de emotionele waarde.

Persoonlijk had ik voor een goudbruin/cognac kleurige band gegaan om het blauw van de dial te complementeren.

Ik vind de racing band goed aansluiten bij het retro uiterlijk👍🏻

Veel draagplezier en welkom bij de 40-ers club

IMG_4283

2 likes

Gave combi gemaakt hoor!
Mooi speciaal aandenken zo waar je elke dag van kan genieten. Van harte!

1 like

Mijn beste,

Een feestelijke introductie van een fraaie aanwinst!!
Leuk hoor!!
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like