Even voorstellen hier

Waar zo forum wel niet goed voor is :grin:

Graag gedaan.

1 like

94 euro en DHL zit er bij in :smile: daar ga je niet op stuk en geeft wat meer geduld en ruimte om lekker te sparen voor Mn unicorn. Ben al aan het bestellen haha

Ho ho, hou wel in je achterhoofd dat je zeer waarschijnlijk met invoerheffingen te maken krijgt. En dat bij garantie gevallen je heen en weer moet sturen.

Misschien dat ze binnen de EU en wellicht in Nederland ook te verkrijgen zijn. Zoals oa bij Monsterwatches.

Van harte welkom! En die Stowa moet op termijn te bereiken zijn! Ze komen in nette gebruikte staat ook regelmatig langs, zeker bij de oosterburen (uhrforum).

De kans is wel aanwezig dat je over een paar weken weer wat anders op het oog hebt. Zo werkt deze hobby voor velen nu eenmaal. :raised_hands:

gr, HJR

1 like

Hoi Guido! Veel plezier op dit mooie forum!

1 like

Welkom! Tja Seiko, wie is er niet groot mee geworden? Ik denk dat de meesten hier wel ooit een keer een Seiko hebben gehad. Is inderdaad uitstekende waar voor het geld.

Mijn eerste automaat was een Tissot, kun je ook eens naar kijken als je het belangrijk zou vinden dat het Zwitsers is.

1 like

Ja das altijd boven de 22 euro en bij DHL valt erg mee. Ben erg bekend met buitenlandse aankopen dus dat scheelt, alleen PostNL is echt een drama, die rekenen al 15 euro administratiekosten en dan heb je nog geen cent invoer betaald…

1 like

Ik wil hem zodra ik kan nieuw bestellen naar mijn wens en met iets op het tandwiel gegraveerd. Dat gaat een horloge worden wat ik sowieso nooit meer weg wil doen

1 like
1 like

Goede tip dankjewel, de tissot zijn zeker erg betaalbaar voor Zwitserse horloges!

Welkom! Sparen voor je ‘unicorn’ is belangrijk. En een mooi horloge waar je in de tussentijd plezier aan beleeft ook. Probeer wel te waken voor de verleiding/valkuil van (te veel) mooie betaalbare horloges. Elke euro die je daaraan spendeert kan je niet besteden aan je Stowa :slightly_smiling_face:

1 like

Helemaal gelijk heb je! En nee, ik hoop het een beetje binnen de perken te houden. (Herinner mij hier nog even aan wanneer ik om horlogeboxen vraag waar er 10 in passen)

Nee maar in alle gekkigheid, ik heb niet het budget om constant honderden euro’s aan horloges uit te geven helaas :smile:

Welkom Guido!

1 like

Welkom op HF, een 007 is nooit weg😀, Veel plezier hier!

1 like

Welkom hier! Zoals al vaker hier gezegd: Seiko en Orient zijn beide prachtige merken om naar te kijken. Seiko is erg groot en maakt iets meer sport modellen, Orient is iets minder bekend maar maakt prachtige instap modellen waaronder meer dress uiterlijk, zoals de Bambino version 4 (rare foto, maar je krijgt het idee):

2 likes

Welkom

1 like

image

Hoho…nu ken ik Helmond niet, maar niets ten nadele van Purmerend!
Ik woon er zelf en…maar…tenslotte…want…ach, laat ook maar, je hebt gelijk.:wink:
Welkom Guido!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Ginnen echte kattenmepper dus!:smiley:

1 like