Even voorstellen hier

Beste mede-liefhebbers,

Na enige tijd hier rondgelezen te hebben, besloten een account aan te maken.
Ben een jongeman (<30jr :stuck_out_tongue: ) en ben in het dagelijks leven actief in de financiële sector. Ik heb de passie voor horloges van een familielid overgekregen. Hij reisde door heel Europa op zoek naar unieke vintage stukken. Ik ben verzamelaar van vintage horloges met een mooi verhaal. Het meeste heb ik met dress watches en dat is dan ook het type dat ik in het dagelijks leven het meeste draag. Echter, ook de moderne horloges met een (niet al te uitgemolken) verhaal kan ik waarderen. Met name de Omega Speedmaster en de Rolex Millgauss lijn. Mijn absolute grail watches zijn de Rolex Tru-beat (originele configuratie) en de Patek Philippe Calatrava, maar het duurt nog wel even voordat dit bereikbaar is.

Hoop veel van jullie te kunnen leren en mee te mogen genieten van jullie collecties!

De foto die hierbij zit is mijn favoriete daily: een certina dress watch uit de jaren 50.

Groet,

VintageFreak

30 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

:joy:

Ik hou van cassave kroepoek.

Welkom.

5 likes

Conimex of vers van de toko :joy:

1 like

Woops. Ben net zo goed met typen als met sparen vooralsnog :stuck_out_tongue:

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier, veel leesplezier.

1 like

Welcome

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst! Op dit moment draag ik een Omega handwinder met kaliber 601, mooi die vintage horloges.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

1 like

Welkom! :+1:t2:

1 like

Die zijn uit de jaren 60/70 toch? Erg bescheiden ogende maar daardoor juist mooie horloges en geschikt om altijd te dragen (tenzij je van plan bent je fysiek in te spannen :stuck_out_tongue:) !

1 like

1 like

Klopt, ongeveer de sixties, deze is het:

(Foto van vanmorgen)

3 likes

Welkom :smile:

1 like