Hoewel ik al een tijdje actief ben op het forum, heb ik tot op heden mijzelf nog niet voorgesteld. Bij dezen wil ik dat graag doen.
Ik ben hmr en ben al sinds dat ik klein ben een liefhebber van horloges. Het begon allemaal met mijn eerst FlikFlak en heeft zich langzaam maar zeker uitgebreid.
Van Lotus tot G-Shock, van Tommy Hilfiger tot Nautica. Het begon allemaal in het goedkopere quartzsegment. Desalniettemin genoot ik van elk nieuw horloge. De meeste heb ik weten te bewaren gelukkig.
Mijn eerste automaat kreeg ik als verjaardagscadeau, een Tissot LeLocle. Erg mooi, maar toch wilde ik meer. Een aantal jaar daarna, 2018, heb ik een mooie Rolex DateJust 36mm gekocht. Het horloge heeft een jubilee en blauwe plaat en een domed bezel. Dit maakt in mijn optiek het horloge iets “jonger” en daarmee geschikter voor iemand van net 30 jaar oud. Elke dag ben ik er nog blij mee, al maakt het mij wel hebberig. Een gevoel wat velen vast kennen.
Ik hoop nog langs op dit leuke forum rond te dwalen!
Ps. Omdat ik mij zo goed vermaak wil ik graag iets leuks terugdoen. Ooit kreeg ik een Kyboe! Giant mariner kado. Het is ruim 9 jaar geleden, maar tot nu toe ligt hij te verstoffen. Wellicht kan ik iemand blij maken met dit horloge indien het een leuk/nobel doel kan dienen. Iemand die een leuke bestemming weet voor het horloge kan het gratis afhalen/tegen verzendkosten ontvangen. Het batterijtje doet het niet meer, maar volgens mij het horloge nog wel gewoon. Dit is op eigen risico
Hartelijke groet,
Hmr