Even voorstellen, horlogeband vraag

hallo allemaal, na een tijd rond gekeken te hebben op het forum, en na met een vraag te zitten waar ik denk dat de mensen hier wel antwoord op weten heb ik besloten mijzelf maar eens aan te melden.

een jaar of 5 a 6 geleden had ik een ruime collectie horloges van zon 25 stuks, van 50 euro tot een breitling Bentley GT, was toen werkzaam in de technische branche en had toen der tijd allen in het weekend een horloge om, en na enige tijd zelfs helemaal niet meer ik heb toen alle horloges verkocht. vorig jaar van baan gewisseld naar de commerciële branche en daarbij is mijn interesse voor horloges weer opgewekt aangezien ik ze nu dagelijks ook dragen kan. ik heb toen vorig jaar op vakantie een tag heuer aquaracer gekocht en er dit jaar nog een seiko en een tag heuer formula 1 bijgekocht.

bovenaan mijn verlanglijstje staat nu een omega diver.

ik heb nog een vraag aan de leden van het horlogeforum ik ben op zoek naar een band van nylon (nylon-zulu) materiaal maar dan in 2 delen als een normaal lederen band. waar kan ik zo een 2-delige kwaliteitsband kopen?

M.v.g. Jurn

1 like

Welkom op HF, Jurn. Leuke collectie al weer, zo te lezen. En misschien wist je dit nog niet. Maar we zijn hier gek op foto’s! Gaat heel gemakkelijk op het nieuwe HF. Gewoon copy en paste. Aan een adresje voor die band kan ik je helaas niet helpen. Voor ‘gewone’ nato’s/zulu’s wel. Maar de tweedelige weet ik eigenlijk niet.

hallo, ik zal snel wat foto’s maken en posten ik bedenk met net dat ik eigenlijk nog helemaal geen foto’s heb van mijn horoges :flushed:

Hallo Jurn,

Ze zijn al eerder op het HF langs gekomen.
Kijk even bij: Tweedelig “Nato” v/s G10 Nato.
En welkom.

Groet,

Mika

Welkom! En, foto’s zeggen meer dan woorden

Welkom op HF!

Welkom op het forum.

ff Googlen:


www.horlogebanden.com (zijn een stuk duurder)
etc
Zelf wel eens nato’s aangeschaft in China op de bekende sites. Ben je soms voor 3 euro (incl verzending) klaar.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van HorlogeForum.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom :clap:

Pieter.

2 piece nato/ zulu van Dagaz
http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/category/38249?page=1

of timefactors
http://www.timefactors.com/tfstraps.htm

En welkom hier!

Welkom!

Welkom Jurn!

Voor allerlei zulu’s en nato’s ga ik altijd naar miros-time.de Top-adres!!

Veel plezier hier, gaat vast en zeker lukken :slight_smile:

Welkom op het forum, Jurn.

Groet,
Arvid

Welkom !

Voor 2 piece nato/zulu:


Dus eenvoudig te bestellen en snel verzonden
binnen EU

Grt.

ah, TF was mij al voor :blush:

1 like

horlogebanden.nl heeft prima nato’s/zulu’s…

Welkom! Bandentips genoeg zo te zien.

Vraagje aan jou, welke omega duiker(s) heb je op t oog?

Hallo allemaal bedankt voor de goede reacties, ik ben op zoek naar een omega seamaster met blauwe wijzerplaat en het type kroon met de wat meer afgeronde hoeken ipv de zogenaamde tanden

?
Sorry, maar ik volg je niet helemaal. Omega heeft in de seamaster groep n aantal lijnen met blauwe modellen, waaronder de aqua terra, smp300, planet ocean, co-axial master.
Heb je misschien n Google plaatje of model nr?

Excuses, ik ben nog niet echt thuis in de omega modellen, mijn pijlen staan gericht op een seamaster professional

Welkom :grinning: