Even voorstellen: Hugo

Van harte welkom!

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier.
Je hebt een mooie gevarieerde collectie maar persoonlijk mis ik toch een Omega, hoort eigenlijk in elke collectie!:watch:

1 like

0000002195

1 like

Welkom!

Deze opbergbox verkopen. Vervolgens een nieuwe kopen met maar plek voor 4.

Technisch gezien wel de veiligste oplossing hè? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Het is wel een horloge met een klein prijskaartje :eyes:

Welkom :fire::four_leaf_clover:

Welke bedoel je dan?

Welkom hier

Hij haalde een horloge aan van 2 ton

Haha, die beslissing gaat je geld kosten :sweat_smile: Maar van harte welkom zou ik zeggen!

Even gekeken naar wat je al hebt. Behalve de Fabergé echt heel erg niet mijn ding, maar er zit wel lijn in en als het jou blij maakt is het natuurlijk helemaal prima! Als ik me dan even even in jou probeer te verplaatsen, dan zou ik iets met een matte kast een leuke toevoeging vinden. Wat inspiratie:

afbeelding

2 likes

Welkom op HF Hugo. Hele toffe introductie met verrassende en mooie horloges.
Deze is nieuw voor mij

Benieuwd wat je uiteindelijk gaat toevoegen naast dit mooie kwartet. Denk dat je zeker eens moet gaan kijken bij JLC, IWC en Lange

1 like

Welkom en mooie horloges.

1 like

Nog even naar Fabergé zitten kijken, want ook niet echt op mijn radar. Daar hebben zo ook nog wel wat in mat zwart…

:flushed:

Kost wat, maar je krijg er wel wat voor :slightly_smiling_face:

Nadat ik dit had gepost heb ik ook de prijs opgezocht… :astonished:

1 like

Haha geweldige klok, wel op zich wat een prijzige bedoening :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Maar nu de vraag, wat dacht jij dat het kostte? :watch:

Ik had hem ingeschat op ergens tussen de 50 en 75k. Dus 3 tot 4 keer zoveel was wel even slikken. Of de ruim 200k terecht is vind ik moeilijk inschatten. Ik kan me wel voorstellen dat het ontwikkelingsbudget vrij groot zal zijn geweest omdat je dit niet in een paar maanden hebt uitgewerkt tot een nauwkeurig en betrouwbaar geheel.

Christiaan heeft het zelf in zijn hobbyplaats gemaakt, Pim heeft het daarna gemaakt van topkwaliteit.