Ik kijk al even mee op dit forum, maar nu vind ik het ook tijd om mijzelf even voor te stellen. Ik ben Robert-Jan en ben 33 jaar. Ik heb door de jaren heen verschillende “simpele” horloges gehad. Mijn droom was om ooit een Meistersinger te kopen. De filosofie van het merk vind ik prachtig. Toen ik 30 werd heb ik er ook daadwerkelijk een gekocht. Het is een Perigraph geworden. Tijdens het sporten, en dan met name tijdens hardlopen, draag ik een Apple Watch serie 3 met canvas band. Twee weken geleden heb ik een Maurice Lacroix Pontos S Diver PVD met leren NATO-band gekocht.
Over het laatste horloge heb ik direct een vraag. Ik kan nog niet goed wennen aan de NATO-band. Het geheel (kast+band) is vrij dik. Hebben jullie goede ideeën wat mooi zou staan op de ML? Ik dacht zelf aan iets van canvas of leer.
Ik hoop veel te kunnen leren hier op het forum en daarnaast, na eerst mogelijk nog even mee te lezen, ook me te praten in diverse topics.
Robert-jan, welkom op en veel plezier op ons mooie forum. Een Maurice Lacroix (ik bezit er twee) kunnen heel goed op een leren band. Je moet er een zoeken naar jouw eige smaak. Keuze genoeg op internet.
De lugs van de pontos zijn zeker geen 20mm? Anders zou ik deze ongedragen band nog voor je hebben. Hoef ik niets voor te hebben. Zou wellicht een mooie combi zijn.
Haha, autocorrectie. Ongedragen inderdaad. Prima band om even te kijken of zo’n band een betere optie is. Maar ik gok dat de pontos bredere lugs heeft.
Edit: de pontos is 21mm dus. Dat beperkt de keuze ook wel een beetje gok ik.
Welkom Robert-Jan! En ik draag mijn meeste duikers op een rubber band. Comfortabel en zeer praktisch, vind ik. Succes met je zoektocht naar de ideale band!