Even voorstellen, Ik ben Jaapi

Hi allen,

Sinds gisteren ben ik lid van het forum dus bij deze stel ik mij even voor. Ik ben Jaapi, 30 jaar en al vanaf kinds af aan geïnteresseerd in horloges. Zo ergens rond mijn zesde kreeg ik mijn eerste Flikflak horloge. Deze ben ik redelijk snel tijdens het zwemmen verloren en dat doet nog steeds pijn :stuck_out_tongue: !

Zo rond mijn 12e vroeg ik voor kerst, een zoals ik het toen noemde “stalen horloge”. Mijn gebeden werden gehoord en ik kreeg een Lorus. O wat was ik blij! Dit horloge heb ik een aantal jaar dag in dag uit met trots gedragen.

Mijn liefde voor horloges werd met de jaren groter en in mijn tienerjaren heb ik wat horloges van de bekende merken als TW Steel, Guess, G-shock en Calvin Klein verzameld.

Sinds een jaar of vijf richt ik mij op de echte horlogemerken als Tudor, Breitling en Seiko. Het leek mij leuk om mijn collectie te delen, maar om niet gelijk al mijn kruit te verschieten doe ik dit zonder foto’s. Uiteraard zal ik in de toekomst in de hiervoor bestemde topics wel wat plaatjes delen😉.

• Tudor Pelagos 39
  • Breitling Colt A73350
  • Seiko Prospex SNE569P1 (solar)
  • Seiko 5 Sports 7S36-04N0
  • Seiko 7N43-0BF0
  • Calvin Klein K5A 271
  • Guess W0040G7
  • G-Shock GW-6900A (solar)
  • TW Steel TW134
  • TW Steel TW2
  • Lorus VX42-X094

Momenteel ben ik op zoek naar een Seiko SNXJ89 of SNXJ92. Mochten jullie iemand weten die er voor een normale prijs vanaf wilt hoor ik het graag :smiley: .

Om niet alleen een saaie lap tekst te uploaden, leek mij leuk om een foto te delen van het horloge waarbij het ongeveer 20 jaar geleden mee begon. Ik pas hem nog steeds dus het is zelfs een on wrist geworden!

88 likes

Welkom op HF Jaap. Geniet van de hobby en we kijken uit naar de overige foto’s

1 like

Welkom Jaap. Dit is al een mooie verzameling. Benieuwd naar de volgende foto 's.

1 like

Welkom :partying_face: Goed bezig, ga zo doorrr!

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

Welkom! Veel plezier hier :+1:

:rofl: Goed begin Jaap, mooie verhalen, daar houden we van, en hoe meer foto’s hier hoe beter. :+1:

1 like

Inderdaad een intro met een knipoog. En een cliffhanger voor meer plaatjes. Goede start. Welk op HF!

Welkom…:+1:

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom, we houden van foto’s, dus laat maar zien dan :+1:

Ha Jaap, welkom op het forum. Ben benieuwd naar de foto’s van alle andere horloges haha.

Van harte welkom. Tevens ben ook ik nieuwsgierig geworden naar de verdere kiekjes.

Welkom Jaapi :+1:
En idd, ik ben ook benieuwd naar de andere foto’s en horloges. Kom maar door.

Welkom

Welkom! Goed verhaal zeg!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! We zien de rest wel voorbij komen :ok_hand:

Welkom!

welkom-home