Even voorstellen (incl. horlogereis): Speedy Gonzales

Ja die Aqua Terra vind ik zo ontzettend mooi, maar goed, of ik ooit dat geld er aan uit durf te geven weet ik nog niet. De tijd zal het leren

Haha, die gaan zeker voorbij komen

1 like

Welkom op HF, Speedy! Leuk om over je horlogereis te lezen!
Deze twee horloges staan bij nog op de wensenlijst, maar op termijn, hoor. :grin:

Maar nu zag ik gisteren deze en die vind ik toch ook wel erg geslaagd.

En we gaan volgend jaar een reis door Indonesië maken en daarvoor denk ik aan een goedkoop, maar robuust horloges als een G-Shock. Ach, zo blijf je lekker bezig… :joy:

1 like

Welkom op HF Speedy! Veel kijk -en leesplezier hier. Je hebt in elk geval smaak en jouw two piece collection mag er zeker zijn :+1:t2:. Verder dromen doen we gelukkig ook allemaal, op mijn wensenlijstje voor 2023 (dit jaar al teveel gekocht) staan:
Tudor BB Pro

Longines Ultra Chon

Benieuwd wie er eerder met een volgende NA komt, jij of ik ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Welkom op het Horlogeforum!

Tempus edax rerum

1 like

Welkom Speedy! Ik kreeg meteen nostalgisch een ‘iepe jiepe andalee andalee’ stemmetje door mijn hoofd!

Je horlogereis is prachtig, en waarschijnlijk ook nog niet klaar! Er zijn altijd redenen te verzinnen om er een toe te voegen!

Veel leesplezier

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Hoi Speedy.
Veel leesplezier hier.

1 like

Dank TagEd!

Die Squale zag ik ook, erg gaaf. Die Carrera vind ik ook een verschijning.

Mooie wensenlijst en reis voor de boeg!

1 like

Bedankt!

Welke horloges heb je dit jaar allemaal aangeschaft?

Erg gaaf die Tudor en Longines. Dat voorspelt veel goeds voor 2023.

Ik lees dat je deze hobby mag en kan delen met je zoon. Lijkt me nog het mooiste!

Haha, zo te horen ben jij al concreter om in 2023 iets nieuws aan te schaffen. Hier zullen de fondsen eerst moeten worden aangevuld, maar je weet het nooit…:stuck_out_tongue:

1 like

Bedankt!

1 like

Gave collectie heb je! Tof!

1 like

Welkom :+1:t2:

Herkenbaar, heerlijk.

Dat klopt, kan niet wachten om de rest te delen met mede liefhebbers.

Bedankt!

Bedankt Eddie!

1 like

Bedankt Richard!

Mijn zoon wisselt zijn TH WK1113 af met zijn Tudor BB58. Ik heb ondertussen al meer om te wisselen :stuck_out_tongue_winking_eye:. Dit jaar zijn erbij gekomen BB58 925, BB Chrono, Longines master en sinds een week een Citizen Promaster GMT.
Ik moet ook eerst weer geld zien te genereren, maar het horloge virus maakt begerig (helaas)

Dag Meneer Gonzalez ,welkom op dit mooie forum :grinning:Een leuke reis naar je horloge collectie :ok_hand: en ben er zeker van dat er nog vele reizen zullen volgen :bon voyage en veel plezier en succes!

1 like

Welkom en veel plezier op 't forum :slight_smile:

1 like

Welkom :blush::+1:

Welkom!