Even voorstellen + incoming

Hoi iedereen!

Al paar weken obsessief over het muurtje aan het meegluren, tijd om me even voor te stellen. Heb op enkele goedkope ‘fashionwatches’ eigenlijk (nog) niets om te delen wat horloges betreft, mar ben er wel al zo lang als ik me kan herinneren door gefascineerd.

Ben 36 en in de eerste plaats vader van 3 peuters. 2, 3 en 4 wat meteen ook enigszins verklaart dat er weinig tijd en middelen waren de afgelopen jaren om dit als ‘hobby’ te overwegen. :wink:

Een kleine 10 jaar geleden heb ik mijn eerste serieuze down the rabbithole gehad, toen voornamelijk vintage rolex. Alles lezen, obsessief onderzoeken, wegdromen en balanceren tussen ik ga er voor en hoe kan ik nu in godsnaam met zo iets op mijn pols rondlopen. De ratio haalde het toen, en het horloge is er nooit gekomen.

Fastforward naar nu, en de tijd is gekomen om mijn teentjes in het water te steken. Een horloge dat ik dagelijks kan dragen in vrijwel elke setting, vrij veilig is maar toch mijn oogjes doet fonkelen en mogelijks binnen x-aantal jaar kan doorgeven aan mijn oudste. (Zal afhangen van hoe flink die is)

Als alles goed gaat kan ik er binnen de volgende weken om gaan - ik heb een donkerbruin vermoeden dat de meesten hier op basis van mijn uitleg al een idee hebben wat dat kan zijn. Een originaliteitsprijs zal ik er niet mee winnen, maar dat is ook (nog) niet de bedoeling. :wink:

Dikke merci aan iedereen hier, heel leuke posts gezien en gelezen.

To be continued!

49 likes

Welkom, maar ik heb geen flauw idee. Kan een Rolex zijn maar ook een Seiko…

1 like

Welkom hier bij HF !

giphy
Welkom!!! En benieuwd naar je incoming :sunglasses:

Welkom hier!

Welkom en de manier waarop je schrijft is top! :clap:t3:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op HF!

1 like

Welkom op het forum.

En een goede cliffhanger trouwens, we zijn erg benieuwd naar de incoming :wink:

Merci! Ik ook! :wink:

Van harte welkom op dit prachtige forum!

Welkom op HF Simon. De incoming NA wel meteen laten zien hè! :grinning:

1 like

Welkom hier!

Welkom. Ik gok: een F-91w. Heel verstandig!

Van harte welkom op het :watch:-forum!!

Welkom Siemon, leuk die voorpret!

Welkom op het horlogeforum en veel plezier bij de zoektocht!!:watch:

1 like

welkom op dit mooie Forum :wink: