Dag Allemaal,
Graag stel ik me even voor,.
ik ben Ian en ben 30 jaar oud/jong ,
voor men 30ste verjaardag wou ik mezelf een echt horloge cadeau doen.
Hierdoor kwam ik in het voorjaar op dit forum terecht en heb ik me ingelezen en plaatjes kunnen bekijken.
Zo kwam ik uit op een Omega speedmaster en na wat zoeken deze ook via het forum kunnen kopen van @MannetjeMar , Dol gelukkig was ik op het moment zelf.
Maar al snel verdween het gevoel en bleef ik toch verder zoeken.
Ik had niet echt een klik met het horloge en ik had niet het WAUW gevoel telkens ik de tijd checkte.
Bij een auto kan je dit ook hebben…
Dus deze verkocht en opzoek naar iets anders, zo ben ik terecht gekomen bij de IWC chronograph, maar dan de ‘le petit prince’ editie met blauwe plaat en bruin leren bandje van Santoni.
Pracht van een horloge, en het merk IWC doet me ook altijd denken aan een persoon waar ik een aantal keer samen gewerkt en waarvoor ik oprecht respect gekregen heb. Ook las men oma als kind voor uit het boekje van le petit prince.
Dus vol overtuiging, een brok jeugdsentiment en nog een GO van de vrouw mee opweg naar Eindhoven bij @SuperC voor een gezellige babbel en het ophalen van men nieuwe horloge. Wat een prachtig ding, had wat schrik voor de diameter (43mm) maar valt reuze mee. Na 3 maand kijk ik nog alle keren met evenveel plezier naar het horloge.
Het voordeel aan deze zoektocht is dat ik ondertussen alweer halverwege men volgende verjaardag ben en dus alweer ken uitkijken voor een aanvulling op de IWC. Momenteel speelt de Explorer 1 serieus door men hoofd, maar een datjust 36, black dial, fluted bezel en oyster zou ook een grote kans maken… tijd genoeg en voorlopig kijk ik nog met alle plezier op dit forum verder!
Groeten, Ian