Hoi allemaal,
Na mijn laatste aankoop kom ik er niet meer onderuit mijzelf even voor te stellen. (Squale hfle)
Ik ben Jaap, 38 jaar, woon in Zaandam en ik ben uitvoerder in de bouw als beroep.
Horloges hebben altijd wel mijn interesse gehad. Maar sinds 2 jaar besteed ik er meer aandacht aan. Ik wou graag een automaat. Mijn aandacht ging uit naar de Tissot gentlemen ice bleu en de tudor BB gmt. De Tissot heb ik toen gepast bij de AD maar hadden toen niet mijn kleur op voorraad. Toen ben ik voor de grap ook de BB gmt gaan passen. Ik zeg voor de grap, want ik vond dat toen belachelijk veel geld voor een horloge. Maarja liefde op het eerste gezicht! Na een goed gesprek met de vrouw kwam toch echt de BB gmt.
Sinds mei 2024 ben ik lid geworden van het forum omdat ik een GS voorbij zag komen die ik graag wou hebben.
De GS draagt erg fijn een echte GADA!
Door de GS vind ik mijn Tudor een beetje lomp.
Dus die mag plaats maken voor wat anders. Na de vakantie dus maar even kijken voor wat anders.
Al met al ben ik nu bijna dagelijks te vinden op het forum. En veranderd wat ik graag zou willen hebben met de week. Maar dat zal wel met het horloge virus te maken hebben.
Graag kijk ik uit naar de aankomende topics en berichten.
Fijne dag allemaal!