Even voorstellen: Jan_Steen

Hallo allen,

Mijn naam is Jan, 45 jaar en ik woon onder de rook van Groningen. Op mijn verjaardag kreeg ik van mijn zoon wat armbanden (van die touwachtige dingen). Omdat ik die dingen eigenlijk wel moest gaan dragen vond ik toch dat 1 arm wat leeg was. Aldus heb ik een oud horloge (Carrera) afgestoft en hierdoor is er een vuurtje gaan branden die lange tijd op een laag pitje heeft gestaan.
Nu ben ik weer meer gaan lezen over deze prachtige apparaten en heb er stiekem alweer een paar gekocht.
Komende week haal ik zelfs m’n eerste Speedmaster op, hier kijk ik enorm naar uit. Dit had ik veel eerder moeten doen.
Allen bedankt voor de vele posts en het interessante leesvoer op dit forum. Ik hoop nog veel van jullie te kunnen leren.
Jan

78 likes

Welkom hier bij HF !

Welkom bij de club Jan.

Jan roept Jan een hartelijk welkom toe!

Welkom en veel plezier van de Speedmaster vast!

Je hebt de vaart er goed in.

Ik kocht mijn eerste serieuze horloge, een Seamaster Bond, in 2009. Pas dit jaar mijn eerste Speedmaster.

De prijzen zijn in die periode ruim verdrievoudigd. :thinking:

2 likes

Nou ben ik ook benieuwd naar de afgestofte Carrera. Welkom :partying_face:

1 like

Oude liefde roest niet blijkt maar weer! Welkom.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Jan :+1:t2::+1:t2:

Hey Jan,

In elke hoek van het forum kan je kennis opdoen en genieten van al het moois wat voorbij komt.

Welkom :ok_hand:

Enne, heerlijk om uit te kijken naar een speedy.

Welkom…:+1:

Welkom en mooi vooruitzicht, die Speedmaster

Van harte welkom Jan :+1:

Dit wordt een mooie week, wanneer ga je de Speedmaster ophalen?

Pics or it didn’t happen :grin:

Goed gevonden inspiratie! Fijn dat je ook zoveel plezier beleeft aan horloges. En dus welkom alhier! Groet van een geboren Groninger (Westerkwartier)

Jan, welkom op HF!

Welkom op HF Jan. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Grappig om te lezen hoe je de hobby weer hebt opgepakt. Benieuwd naar een foto van de Carrera ben ik wel :grin:

Welkom Jan op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Moi Jan welkom op dit leuke en actieve forum fijn dat je mee wil doen :+1:

Hallo Jan, welkom bij je nieuwe verslaving.

Welkom hier