Even voorstellen: jesse8888

Hallo iedereen!

Mijn naam is Jesse, 22 jaar oud en ik ben sinds heel kort geïnteresseerd geraakt in horloges.

Het begon allemaal eind 2019 toen ik op veilingsites rondkeek wat er allemaal te koop was en ik een Versace (niet lachen) horloge tegenkwam. Deze stond erop voor een hele leuke prijs en na wat onderzoek te hebben gedaan heb ik besloten om een bod te doen want winst maken is altijd leuk. Een weekje later kwam die binnen en ik kon niet geloven hoe veel mooier die was in het echt dan op foto’s. In die tijd kende ik chrono24 alleen bij naam dus heb ik die gelijk daarop gezet, maar had ik er nooit dieper op gekeken.

Weken later helaas nog niet verkocht dus ging ik wat dieper duiken in horloges met YouTube kanalen zoals Horology House, Watchfinder en Teddy Baldassarre. Toen kwam ik erachter dat mijn Versace eigenlijk een hele slecht koop was voor het geld. En eigenlijk wilde ik ook een horloge waar ik echt trots op kon zijn, dus begon de hele zoektocht. Ik had geen hoog budget, maar wilde wel iets moois en automatisch. Vele horloges kwamen langs zoals Seiko, Orient en vele Divers rond de €200 maar ik vond het nog aardig veel voor mijn huidige financiële situatie. Er was wel een leuke Orient Ray II op marktplaats maar dat is niet iets wat ik elke dag wil dragen.

Maar toen kwam deze Orient Symphony I langs en deze moest ik hebben.

De NATO band heb ik zelf erop gezet omdat de lederen band helaas net iets te groot is voor mij en een extra gat veel te strak is, uiteindelijk wil ik wel een bruine NATO band hebben. Zoals je ziet heb ik erg kleine polsen (15cm) en valt deze 41mm bijna te groot uit. Dit lijkt een stuk erger door de camera, in het echt valt het mee. Grappig genoeg draag ik liever horloges aan mijn rechterpols, maar deze is nog dunner en dat ziet er niet uit.

In de toekomst hoop ik graag meer horloges te hebben zoals een Longines Conquest Heritage, Zenith Defy Classic Skeleton of een Grand Seiko Snowflake. Polsgrootte zal dan een net zo’n grote obstakel zijn als budget.

20 likes

Welkom Jesse! Hier op het forum kan je genoeg inspiratie opdoen voor jouw volgende aankoop :wink:

1 like

Welkom op dit mooie forum.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Ik denk het wel, de horloge-ziekte is al zeker begonnen :yum:

1 like

Welkom op HF Jesse :+1:

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Het wordt alleen maar erger… laat dit een waarschuwing zijn :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

En uhhh… welkom! :facepunch:t4:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom!!

En dit dus :

1 like

Naast horloges zijn auto’s en computers ook een hobby van mij, dus vanaf nu kan het gelukkig niet veel erger :grin::grin:

Welkom Jesse!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

image

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier en veel horloges gewenst!

1 like