Even voorstellen: JJO

Welkom!

1 like

Hallo Jochem,
Bedankt voor je verhaal. En wat een prachtige collectie heb je. Ik ga me zeker verdiepen in Raymond Weil.

1 like

Van harte welkom Jochem :+1:

1 like

Welkom! Veel plezier op het forum. Omega, prachtig merk :wink:

1 like

image

1 like

Alsof welkom bij de club Jochem.

1 like

Mooi verhaal!! Wel jammer van de relatie met je partner! Maar thank god voor de horloges :stuck_out_tongue_winking_eye: de Seiko is wel heel gaaf hoor!! Begrijp je wel! Zou hem gewoon af en toe dragen ook al werkt hij niet meer! Welkom hier :pray:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Jochem

1 like

Veel plezier op HF Jochem :partying_face:
Leuke voorstel ronde :100:

1 like

Welkom Jochem !

1 like

Welkom Jochem, ik heb zelf ook een speedmaster en de seamaster .
Hele mooie horloges waar ik veel plezier aan heb.
Geniet lekker op dit forum :+1:

1 like

Mijn dank voor de leuke en ook aardige reacties op mijn voorstelronde. Heel leuk. Ook alvast voor forumleden, die misschien nog reageren.

1 like

In antwoord op sommige vragen hier:

Ik moet een keer tijd vinden om te kijken of er nog wat te doen is aan mijn Seiko Olympic Chronograaf. Op internet wordt dit horloge als zeer zeldzaam bestempeld.
Wat ik erg jammer vind is dat de stalen band niet meer te gebruiken zou zijn volgens Seiko. Dat ligt niet zo zeer aan de stalen band zelf, maar volgens Seiko zijn de push pins voor dit horloge niet meer te leveren en daardoor kan de stalen band niet meer gebruikt worden. Ik heb de stalen band nog. Niet weggedaan.
Verder is er tijdens de revisie bij Seiko iets fout gegaan met het mechanisme. Het horloge heeft behalve de kroon, vier knoppen die je kunt indrukken. Toen ik het horloge terug kreeg van Seiko viel de rechteronder knop er spontaan uit.

Ik heb voorlopig even geen wensen t.a.v. nieuwe horloges. Ik draag nu zoveel mogelijk mijn beide Omega’s. Was ook een flinke investering. Moet nu eerst weer even sparen :slight_smile:

1 like

Leuke intro!

Welkom!

1 like

Welkom op HF, Jochem! En leuke introductie! :+1:

1 like

welkom. mooie collectie

1 like