Even voorstellen + JLC Atmos reparatie

Welkom :grinning:

1 like

Welkom en erg gaaf om te lezen wat je gedaan hebt. Ik heb ook een Atmos, gelukkig loopt deze nog, maar goed om te weten dat het mogelijk is zelf e.e.a. aan te doen. :wink:

1 like

Inderdaad, ik had het daar ook een half jaar geleden op de Rikketik over met de Atmos standhouders. Van te voren kon ik al wel checken aan de hand van de ketting en veer bij het opwind gedeelte of de balg nog goed was maar ik checkte even of het dan inderdaad alleen een vuil uurwerk was. Gelukkig was dat het geval maar als het vervangen moest worden kon ik hun contacten en vragen of ze een verse balg meenamen naar de afgelopen Rikktetik.

1 like

Top, hartelijk bedankt. Dat zal ik onthouden voor als ik weer een keer interessante projectjes heb :+1:

Vet om te horen, weet je ook welk type je hebt (of fotootje :wink:)?

Jorick welkom op het forum :smile: Een geweldig leerzame introductie :ok_hand: ,dank voor het delen ! En veel plezier hier en succes met je hobby :+1:

1 like

Leuk om te lezen, Welkom bij de club Jorick.

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom hier Jorick. En je hebt mooi vakwerk geleverd. Was erg leuk om het verslag te lezen!

1 like

Welkom, mooi stukje techniek
Voor deze verhalen zit ik op HF

1 like

Welkom, mooi verhaal bij een mooie Atmos!

1 like

Jorick, welkom op HF!
Mooie reparatie!

1 like

Dat is nog eens een mooie binnenkomer op HF: knap staaltje werk en leuk dat je de stappen met foto’s toelicht. Veel plezier hier op het forum & blijf vooral dit soort topics posten!

1 like

welkom-home

2 likes

Welkom! Knap werk! Mooie klok!

1 like

Wat een mooi en interessant verhaal. Toen ik 23 was liep ik zowat nog in mijn korte broek.

1 like

Leuk verhaal en een mooie klok👍🏻

Goed dat je het aandurft om, goed voorbereid, dit project uit te voeren. Eind goed, al goed.

1 like

Welkom bij de club :+1: Dat je dat durft zeg, zo’n Atmos uit elkaar halen

1 like

Welkom, Jorick en nog veel plezier op ons mooie forum. Leuk verslag van de reparatie van een bijzonder uurwerk. Bedankt voor het delen.

1 like

Welkom!

1 like