Welkom!
Groeten uut t oosten !
Welkom!
Groeten uut t oosten !
Joop welkom op hf. Wel flink inkopen nu!
Welkom Joop! Ook voor een beperkt budget is er genoeg leuks te koop van echte horloge merken.
Denk aan Seiko, Citizen, Casio, Timex, Tissot maar ook in het blauwe deel van dit forum is genoeg te koop, vaak als nieuw voor een mooie prijs.
Kijk rustig rond en doe geen impuls aankopen. Bedenk welke stijl je wilt. Duiker, sportief, universeel, dresser enz.
Nog een advies waar misschien niet iedereen hetzelfde over denkt: Laat je niet verleiden door zogenaamde “hommages” (vaak ordinaire kopieën) die je b.v. op AliExpress aantreft. Met de kwaliteit is meestal niets mis maar voldoening geven ze op termijn niet. Ik spreek uit ervaring…
Veel plezier!
Kijk inderdaad hier in het blauw, vermijdt Marktplaats, Vinted etc.
Welkom hier Joop
Welkom.
Welkom. En zeker: je hoeft geen kapitalen uit te geven aan een mooi en goed horloge. Kijk naar de merken Seiko, Citizen, Tissot, Hamilton, Mido, om er maar een paar te noemen Voorbeelden genoeg op dit forum.
Joop, welkom op HF!
Welkom. Veel leesplezier.
Welkom Joop!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom Joop
Welkom.
Veel plezier hier.
Van harte welkom Joop, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!
Heel veel plezier gewenst hier!
Welkom joop
Van harte welkom Joop
Welkom Joop
Dank allemaal voor het warme welkom!
De hierboven een aantal keer genoemde merken zijn inderdaad de merken die ik hier op het forum al wat vaker voorbij zie komen. Dat zijn merken die verschillende modellen hebben die toch echt wel redelijk binnen het budget kunnen vallen.
Ik zal de komende dagen eens goed nadenken en een topic openen voor wat adviezen en ideeën van jullie, goed idee!
Hommages spreken mij zelf ook niet zo aan, dus dat zal ook niet zo snel gebeuren denk ik.
Leuk!
Er schijnt weleens gedacht te worden dat je identiteit hier te makkelijk openbaren niet een heel goed idee is. Ik houd het erop dat je geregistreerd hebt met een pseudoniem. Zo niet, misschien handig om het toch even aan te passen. Verder welkom, uiteraard