Al sinds mijn jonge jaren ben ik geïnteresseerd in horloges. Ik zie het dan ook als het enige sierraad van de man.
Door de jaren heen diverse horloges gehad, maar dat zijn allemaal designer merken (Armani / Michael Kors) of microbrands (Vincero / MVMT)) geweest. Nu is het tijd voor mijn eerste echte horloge zoals ik dat noem.
Mijn budget is niet enorm groot, maar voor niet al te grote bedragen is toch ook al wel wat leuks te vinden zie ik hier regelmatig (eventueel jonggebruikt).
Ik hoop hier wat meer kennis op te doen zodat ik een goed doordachte volgende aankoop kan doen. Verder zie ik hier ook gewoon veel mooie horloges en leuke gesprekken daarover voorbij komen.
Nu is het de enige zonder batterij (draag hem werkelijk nooit meer).
Je kunt overigens wel zien welke ik het meest draag (de rest staat nog op wintertijd, haha)
Welkom Joop. Ben benieuwd wat voor horloge je als eerste echte horloge in gedachten hebt. Misschien leuk om een inspiratie topic aan te maken om zo wat ideetjes op te doen? Als jij jouw budget en voorkeuren aangeeft komen wij met ideeën. Vinden we leuk