Even voorstellen!: Joost3

Alweer eventjes aan het meelezen, maar nog niet officieel voorgesteld. Bij deze dus!

Ik ben Joost, vader van 2 jongetjes die nog geen klok kunnen kijken en vooral de kleurtjes en bewegende delen erg interessant vinden, en jaren terug gestart met een Flikflak horloge.

Inmiddels 37 lentes jong en in de horlogewereld wat omzwervingen gemaakt met o.a. Swatch, Casio (met een afstandbediening erop, prachtig was dat), Chinese knip en plak rommel en zo nog e.e.a. die de revue passeerden.

Sinds een jaar of 7 wat serieuzer bezig met het verzamelen en het inlezen op de techniek en daaruit is de volgende ‘collectie’ ontstaan. Benieuwd wat jullie ervan vinden, wat vind je mooi en wat zou je zelf anders doen?

Met de klok mee vanaf linksboven:

• Een Ancre: Erfstuk van mijn opa. Simpele handopwinder, gaat nooit weg gezien emotionele waarde
  • Squale 1521 Onda Azzurro. Ik blijf kijken naar de wijzerplaat. Momenteel het meeste draagtijd.
  • Citizen Tsuyosa
  • Oris Big Crown x Cervo Volante
  • Baltic Aquascaphe, in het blauw en met een ander bandje erop.
  • Squale 1521. De persoonlijke favoriet van mijn oudste zoontje vanwege de kleur. Vindt vooral z’n weg naar mijn pols op nationale feestdagen en tijdens voetbalwedstrijden
  • Omega Speedmaster Reduced. Fijn ding, een evergreen!
  • Citizen CA-4610. Titanium draagt erg fijn en de wijzerplaat heeft een soort werkje erin dat me erg bevalt.

87 likes

Mooie collectie :ok_hand:

Leuk om te lezen, en welkom hier

Welkom, en wat een leuke gevarieerde collectie heb je opgebouwd.

Welkom! Mooie speedy reduced! :grin:

Welkom Joost

Welcome Joost!

Welkom. Veel plezier hier.

Welkom!

Welkom. Aardige collectie :slightly_smiling_face:

Welkom Joost, mooie verzameling! :+1:

Welkom…:+1:

Welkom! Mooie doos vol!

Welkom Joost en dank voor die leuke en uitvoerige intro!

Welkom Joost

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! En ik zie dat je ook gelijk 2 toegangskaarten voor de Squale kroeg hebt.

1 like

Welkom ! Laat je niet gek maken hier… voor je het weet verkoop je huis voor een Patek . Nouja, twee dan hè. Een voor elke zoon :wink:

1 like

Welkom :hugs:!