welkom op dit mooie Forum
Van harte welkom!
Welkom en veel plezier!
Welkom. Veel plezier hier.
Dank voor jullie leuke reacties!
En om wat dieper in te gaan op enkelen van jullie…
Dat bandje van Cervo Volante draagt zeker heerlijk! Wat een goede, en milieubewuste, samenwerking van Oris!
Een paar van jullie viel al op dat ik me ook in de Squale kroeg mag melden. Mooi man! Ik zag de vraag hoe ik bij Squale uitkwam, dus daar gaat ie:
Squale kwam een jaar of twee geleden goed bij mij op de radar toen ik me aan het inlezen was op duikhorloges (en geen zin had in een extra hypotheek om een Blancpain in overweging te nemen → en die Baltic - die toch goed naar Blancpain hebben gekeken - vind ik ook nog steeds fantastisch). Anyhow, ik las dus ook over Squale als leverancier van onderdelen. Even verder googlen naar Squale en het zaadje was gepland.
De oranje variant, eentje die in het verleden via Gnomon is aangeboden, vond ik bij een gedeelde vriend en kon hem voor een schappelijk bedrag overnemen.
De Onda Azzurro daarentegen was liefde op het eerste gezicht. Wat een gave wijzerplaat. Ik had er al wel over gelezen en las ook de beperkte oplage van 80 stuks… shit! Toch maar even als vaste zoekopdracht instellen op Chrono24 en een tijd terug kwam er ineens een mailtje dat er eentje op stond, full set en in perfecte staat. De rest is geschiedenis en hij is inmiddels weer wat maanden in mijn bezit maar absoluut een blijver.
De horlogedoos is vol en ik verwacht weinig mutaties, maargoed, zeg nooit nooit, want flipperitus is een dingetje begrijp ik…
Welkom Joost ,al lekker bezig !
Leuke gevarieerde collectie al! Doe je goed! Kijken hoe de collectie er over een jaar uit ziet, hahaha!
Van mij ook een verlate “Welkom!”. Dat Ancre horloge viel mij onmiddellijk op. Ik vind 'm heel mooi en stijlvol. Je ziet niet vaak dat mensen dit dragen. Ik denk dat je een heel goede indruk maakt als je deze draagt. En zoals je zegt: nooit weg doen!
Welkom Joost! Mooie collectie
Welkom Joost!