Even voorstellen - joostdh

Goedenavond HF-ers,

Na een maandje werd het eens tijd om eens te posten en een voorstelpost lijkt me een gepaste manier om dat te doen.

Na mijn kindertijd heb ik geen horloges gedragen tot de Apple Watch kwam, dat was een praktische manier om beweging en sport te tracken. Maar na drie jaar ringen vol maken wil ik daarvan afkicken. Een goed excuus om een “echte” horloge kopen, dacht ik.

Er is natuurlijk veel keus, qua horloges en merken, maar ik moet bekennen dat Japan en Japanse technologie mij altijd wel gefascineerd heeft. In eerste instantie sprak de understated design van Seiko’s me aan. Ik ben wat gaan lezen over de historie van het merk en dat overtuigde me des te meer.

Als eerste horloge had ik eerst iets bescheidens in gedacht, een leuke Seiko 5 om te kijken hoe dat bevalt maar eindeloos bladeren door topics hier en elders deden de wensen alleen maar groeien. Ik heb lang getwijfeld over een SARB 035 maar uiteindelijk toch besloten een SARX 045 te laten komen (via Seiya Japan). Die is vandaag gearriveerd en is werkelijk prachtig!

De h-link bracelet is eveneens mooi maar voor dagelijks gebruik heb ik liever een leren strap. De “perfecte” daarvoor zoek ik nog maar deze van Rios (via horlogebanden) is goed genoeg voor nu.

Maar genoeg gepraat: tijd voor wat plaatjes. Ik kijk er naar uit hier nog meer rond te snuffelen en zo nu en dan wat te posten.

Vriendelijke groet,

Joost

30 likes

Haai!
wees welkom!
allemaal gelijkgestemde idioten hier…
en gelijk een mooie Seiko om mee te beginnen!

Welkom, Joost!

Welkom op het forum Joost, hier moet je zijn met een horlogefetisj!

Welkom op het forum!

Welkom bij de club.

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier!

Welkom :+1:

Welkom.

Welkom en een mooie seiko voor om de pols.

Mijn beste,

Joost, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom, enjoy!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom Joost :wave:t2::wave:t2::wave:t2:!

Joost

Welkom en veel plezier op HF

Welkom…:+1:

Welkom Joost, en een mooie SARX uitvoering naast de 033/055 die we hier meestal zien!

Oprecht dank voor de hartelijke ontvangst!

Welkom op het forum!
Prachtige SARX heb je daar :grin: