Beste vrienden op het forum,
Ik ben inmiddels al een tijdje actief op het forum, maar ik bedenk me dat ik me nog niet heb voorgesteld aan jullie! Mijn naam is Jos, een leraar van 29 op de veluwe met een lieve vrouw, twee kids en een labrador. Naast fanatiek sporten is de horlogewereld mijn grote passie! Op mijn vierde liep ik al met een oude, veelste grote, G-shock van mijn vader rond. De liefde is altijd gebleven. Tot mijn begin jaren 20 waren het voornamelijk G-shocks. Daarna volgde de ‘smartwatchperiode’. Gelukkig ben ik een paar jaar geleden tot inzien gekomen dat smartwatches leuke tools zijn, maar dat je het niet echt een horloge mag noemen. Ik ben begonnen met merken als Casio en Timex en vanuit daaruit heb ik mijn collectie mooi kunnen upgraden. Stapje voor stapje probeer ik mijn collectie nog mooier en specialer te maken. Dat heeft natuurlijk met smaak te maken, maar ik ben tevreden met mijn collectie! Ik heb altijd wel horloges in mijn hoofd die ik graag wil kopen en kijk dagelijks op het forum, Chrono24 en Vinted naar mooie horloges voor mijn collectie. Op dit moment is dit mijn collectie:
Timex Falcon Eye
Omega Seamaster 166.032
Omega Seamaster GX6250
Zodiac Hermetic
G shock DW 6600 uit mijn geboortejaar (1994)
Maen Hudson MK4
Longines Flagship
Hamilton Khaki
Omega x Swatch
Seiko 5 Bruce Lee special edition
Ik geniet ervan om op het forum te kijken naar jullie horloges en af en toe wat bij te leren op interessante topics. Ik merk betrokkenheid van veel van jullie en ik merk dat ik op het forum met mijn vragen terecht kan!
Ik hoop de komende jaren veel moois te zien op het forum en gebruik te maken van jullie adviezen en mooie woorden.
Groeten,
Jos